Så er der smidt en ny sang på. Den hedder Coconut Water, og er meget langt fra den anden. Den virker helt funky, men om den passer ordentlig til, aner jeg ikke. Har hørt mig døv i det hele, så håber nye ører kan hjælpe :) Linket i første indlæg er det samme, men spiller med den nye sang.
Jeg synes at musikken går ind og forstyrre mig i at læse og forstå dig budskab.
Tro at det er helt vildt svært at finde det rigtige musik, men også ekstrem vigtigt. Jeg havde faktisk ikke lyst til at se den igennem pga. musikken. Så jeg tro at du skal arbejde en del med den. Ud over det så er den rigtig fin.
Tro at det er helt vildt svært at finde det rigtige musik, men også ekstrem vigtigt. Jeg havde faktisk ikke lyst til at se den igennem pga. musikken. Så jeg tro at du skal arbejde en del med den. Ud over det så er den rigtig fin.
Skiftede musikken endnu engang, og den nyeste version, som er på youtube nu, kan ses her " target="_blank">. Den musik der er nu, er egentlig også lidt irriterende i længden (nu har jeg så hørt den igennem mange gange). Og ja, det er pokkers svært. Det jeg leder efter, er noget i stil med det man bruger i elevatorer, uden sang, stille osv. Det er bare umuligt at finde uden at skulle kaste penge i det - penge som jeg ikke har. Men jeg vil lede videre, da jeg heldigvis kan skifte baggrundsmusikken efter filmen er uploadet. Fantastisk! Så jeg vil lede efter noget lavmælt.. stille, selv når ens højtaler er på fuld skrald.
Hurtig tilføjelse: Har fundet en stille én, som lå forrest på listen over musik - hvor heldigt. Det er trommer og noget andet, men det er ret stille. Nu skal Youtube så bare opdatere den :)
Skiftede musikken endnu engang, og den nyeste version, som er på youtube nu, kan ses her
" target="_blank">. Den musik der er nu, er egentlig også lidt irriterende i længden (nu har jeg så hørt den igennem mange gange). Og ja, det er pokkers svært. Det jeg leder efter, er noget i stil med det man bruger i elevatorer, uden sang, stille osv. Det er bare umuligt at finde uden at skulle kaste penge i det - penge som jeg ikke har. Men jeg vil lede videre, da jeg heldigvis kan skifte baggrundsmusikken efter filmen er uploadet. Fantastisk! Så jeg vil lede efter noget lavmælt.. stille, selv når ens højtaler er på fuld skrald.
Hurtig tilføjelse: Har fundet en stille én, som lå forrest på listen over musik - hvor heldigt. Det er trommer og noget andet, men det er ret stille. Nu skal Youtube så bare opdatere den :)
Der der link du smed op til din video. Prøv lige at tjekke den ud igen. Jeg kommer ind til en eller anden underlig video med en underligt knægt :D
Så jeg har desværre ikke kunne høre din nye version.
Ved ikke om det stadigvæk er det rigtige baggrundsmusik, men nu kan man da holde ud af se den igennem og samtidig også koncentrere sig om at få budskabet med.
Så et eller andet sted virker det meget bedre nu :)
Ved ikke om det stadigvæk er det rigtige baggrundsmusik, men nu kan man da holde ud af se den igennem og samtidig også koncentrere sig om at få budskabet med.
Jeg tror ikke rigtig der findes noget musik som passer godt til lige den film, men bare man kan holde ud at se den igennem, uden at det er med totalt stilhed, så er jeg glad :)