Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er FB så længe om at godkende annoncer???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 53
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at blive vanvittig over det skal tage så lang tid før Facebook godkender annoncer!

Jeg har indstillet den til, at holde annoncen opdateret med nye opslag på væggen, men hvis jeg lægger et nyt opslag på om dagen og det skal tage over 24 timer at få annoncen godkendt, så kommer annoncen jo aldrig på!

Jeg har haft annoncer kørt på denne måde tidligere uden problemer, men nu med nyoprettede annoncer, lader det til at gå helt galt.

Oplever I andre det samme?

Hilsen
Birgitte
www.raskerollinger.dk

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:13

Jeg har ingen problemer med dem :-)

Måske de bare lige har lidt travlt?

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 25. Dec 07
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 09:34

Hej Christoffer.

Bruger du sammen funktion som mig, med opdatering af annonce hver gang du slår noget op på væggen?
Når nu FB giver mulighed for at bruge denne funktion, kan det da ikke være rigtig at det skal gå 24 timer... så kommer opslaget jo aldrig på inden det næste opslag på væggen skal godkendes osv...

Kan det have noget at gøre med, at jeg har indsat funktionen "sponsorede historier"?

Jeg må forsøge mig med en "alm." annononce, og så oprette flere, der kan overlappe godkendelsestiden....

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:46

BirgitteB:

Hej Christoffer.

Bruger du sammen funktion som mig, med opdatering af annonce hver gang du slår noget op på væggen?
Når nu FB giver mulighed for at bruge denne funktion, kan det da ikke være rigtig at det skal gå 24 timer... så kommer opslaget jo aldrig på inden det næste opslag på væggen skal godkendes osv...

Kan det have noget at gøre med, at jeg har indsat funktionen "sponsorede historier"?

Jeg må forsøge mig med en "alm." annononce, og så oprette flere, der kan overlappe godkendelsestiden....

Hej Birgitte.

Nej den funktion bruger jeg ikke.
Jeg har bare X antal annoncer, og redigere i dem som det nu skal.

men ja, prøv da det

mvh 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:51

Facebook er til tider pisse nedern hvad det angår. Da vi havde åbningstilbud på en nystartet shop, opgav jeg den første annonce, da den stadig ikke var godkendt efter tre dage.

Så vil Facebook bare ikke tjene penge.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 09:56

Prøv at sætte det daglige budget op fra f.eks. 100 kroner til 1000 kroner. 

Det plejer at hjælpe på godkendelsestiden :-)

(vær dog lige vaks til at sætte den ned igen så snart den er godkendt)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 25. Dec 07
Fra  RaskeRollinger Skrevet kl. 11:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så har jeg slettet samtlige oprettede og afventende annoncer. Har slet ikke tålmodighed til FB's lange ventetider.... Der sker intet ....  Så vil jeg hellere bruge energien på noget andet :-)

Hilsen Birgitte

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:41

BirgitteB:

Så har jeg slettet samtlige oprettede og afventende annoncer. Har slet ikke tålmodighed til FB's lange ventetider.... Der sker intet ....  Så vil jeg hellere bruge energien på noget andet :-)

Hilsen Birgitte

Gad vide hvor mange penge FB mister om året på langsom godkendelse af annoncer?

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 100
Fra  redHOST APS Trendbazaar A/S Skrevet kl. 11:58

Jeg syntes slet ikke det er et problem. De sidste 5-10 annoncer jeg har oprettet, har max taget 2 timer før de er blevet godkendt. 

Måske nye annoncører bliver lidt nedprioriteret, indtil de har smidt penge i kassen?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:08

Jesper Hansen:
Jeg syntes slet ikke det er et problem.

Jo der er et problem for dem som oplever det. Fordi du ikke oplever problemet, betyder jo ikke det ikke er der :-). Jeg gad heller ikke vente mere efter 3 dage, og jeg tænker bare at Facebook måske mister mange penge, på at annoncører slet ikke kommer i gang før de giver op og ikke gider vente mere.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)