Jeg er ved at blive vanvittig over det skal tage så lang tid før Facebook godkender annoncer!
Jeg har indstillet den til, at holde annoncen opdateret med nye opslag på væggen, men hvis jeg lægger et nyt opslag på om dagen og det skal tage over 24 timer at få annoncen godkendt, så kommer annoncen jo aldrig på!
Jeg har haft annoncer kørt på denne måde tidligere uden problemer, men nu med nyoprettede annoncer, lader det til at gå helt galt.
Bruger du sammen funktion som mig, med opdatering af annonce hver gang du slår noget op på væggen? Når nu FB giver mulighed for at bruge denne funktion, kan det da ikke være rigtig at det skal gå 24 timer... så kommer opslaget jo aldrig på inden det næste opslag på væggen skal godkendes osv...
Kan det have noget at gøre med, at jeg har indsat funktionen "sponsorede historier"?
Jeg må forsøge mig med en "alm." annononce, og så oprette flere, der kan overlappe godkendelsestiden....
Bruger du sammen funktion som mig, med opdatering af annonce hver gang du slår noget op på væggen? Når nu FB giver mulighed for at bruge denne funktion, kan det da ikke være rigtig at det skal gå 24 timer... så kommer opslaget jo aldrig på inden det næste opslag på væggen skal godkendes osv...
Kan det have noget at gøre med, at jeg har indsat funktionen "sponsorede historier"?
Jeg må forsøge mig med en "alm." annononce, og så oprette flere, der kan overlappe godkendelsestiden....
Hej Birgitte.
Nej den funktion bruger jeg ikke. Jeg har bare X antal annoncer, og redigere i dem som det nu skal.
Facebook er til tider pisse nedern hvad det angår. Da vi havde åbningstilbud på en nystartet shop, opgav jeg den første annonce, da den stadig ikke var godkendt efter tre dage.
Så har jeg slettet samtlige oprettede og afventende annoncer. Har slet ikke tålmodighed til FB's lange ventetider.... Der sker intet .... Så vil jeg hellere bruge energien på noget andet :-)
Så har jeg slettet samtlige oprettede og afventende annoncer. Har slet ikke tålmodighed til FB's lange ventetider.... Der sker intet .... Så vil jeg hellere bruge energien på noget andet :-)
Hilsen Birgitte
Gad vide hvor mange penge FB mister om året på langsom godkendelse af annoncer?
Jo der er et problem for dem som oplever det. Fordi du ikke oplever problemet, betyder jo ikke det ikke er der :-). Jeg gad heller ikke vente mere efter 3 dage, og jeg tænker bare at Facebook måske mister mange penge, på at annoncører slet ikke kommer i gang før de giver op og ikke gider vente mere.