Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende betaling igen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja vi har stået for en hjemmeside til kunden og arbejdet over lang tid for næsten ingenting. Vi lavede så en betalings aftale midt i januar/starten af februar da vi så ham som en ok kunde registreret med CVR osv.

problemet er nu vi kan se på facebook at der er en anden der heller ikke har fået betaling, og han reagerer ikke på sine mails eller noget.

Jeg har gemt alle vores korrespondancer ift. hjemmesiden og vores aftaler med betaling. men hvad kan man ellers gøre??

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:27

Jeg fik en undskyldende mail om, at han netop var kommet hjem fra sygehuset med sin datter og at han nok skulle betale med det samme.

Nu har han så ikke bare slettet mit opslag på Facebook, men hele Facebook-siden for firmaet...

Presset mand Skype-Puke 

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 101
Fra  LH Media Skrevet kl. 17:28

Hvis der er sendt en faktura med overskredet betalingsdato, kan du jo sende en rykker, med henblik på senere inkasso.

Det er mit umiddelbare gæt. Held og lykke!

Venlig hilsen - Lars Holm
LH Media - SMS-baseret kommunikation

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Fra  Free Media Skrevet kl. 17:29

Nej jeg er admin for gruppen da jeg oprettede den sammen med hjemmesiden, så jeg trykkede på linket i mailen der kom da han prøvede at slette i håb om han ville svare, men istedet gik han ind og skjulte den.

Vildt mærkeligt

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:29

Generelt er det en rigtig god idé, tydeligt at angive på sin faktura, at rykkere vil blive pålagt gebyr hvis de ikke bliver betalt til tiden. Det sender nemlig et signal om, at du har styr på din rykkerprocedure. Du må opkræve rykkere med 10 dages mellemrum på 100 DKK stykket.

Vælger vedkommende ikke at reagere på rykkerne (så du fremsender både pr. post og mail), må du tage den til næste step, hvilket ofte omfatter inkasso eller en tur i fogedretten.

- Emil

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Fra  Free Media Skrevet kl. 17:35

Det sgu der meget gerne stå på rykkeren da jeg sender igennem billys billing. Det er bare lidt mere moms jeg også tænker på. Hvis han opgiver det som noget der skal trækkes fra og jeg ikke betaler det. Det er jo lidt nederen.

Hvordan indmelder man til inkasso?

Tilmeldt 3. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I VED IK NOGET DIG! START KIOSK ELLER HABIBI VANDPIBE CAFE 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Jeg har lige sendt en af dine kunder til inkasso hos transcom.dk, og jeg vil anbefale dig at gøre det samme.

Kontakt evt. David http://www.amino.dk/members/David-B/default.aspx 

Da det er en småsag, tager jeg ham evt. selv i retten, alt efter hvad inkasso-bureauet når frem til.

Hvis det er den samme, så opkræver han moms, selv om hans cvr. er lukket ned i 2012 og skilter med det nedlukkede cvr.nr. på hans hjemmeside.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:41

Lucca:
Det sgu der meget gerne stå på rykkeren da jeg sender igennem billys billing. Det er bare lidt mere moms jeg også tænker på. Hvis han opgiver det som noget der skal trækkes fra og jeg ikke betaler det. Det er jo lidt nederen.

Nu er jeg på ingen måde en ekspert i borgføring, så ret mig hvis jeg er forkert på den. Så vidt jeg husker, skal du som udgangspunkt betale momsen, på trods af at du ikke får pengene ind.

- Emil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)