På min nuværende computer fra 2009, en Fujitsu Siemens AMILO Desktop PI 3745, har jeg hidtil arbejdet med photoshop cs4 uden problemer. Men nu har jeg fyldt flere og nyere programmer på og er derfor løbet ind i problemer(skærmen fryser, computeren har været gået helt ned så jeg måtte tilbage til fabriksindstillingerne, blæser kører pludselig helt op i omdrejninger)
Jeg tænker at min computer, kort sagt er ved at stå af, men da pengene er små, ville jeg lige hører hvad I siger ang min nuværende computer og mine programmer inden jeg køber nyt. Jeg forstår mig nemlig overhovedet ikke på processorer o.s.v. og det er derfor også svært for mig, at se om den opfylder kravene på bare nogle af programmerne eller om det er helt ud i hampen. (bær over med min uvidenhed)
Jeg vedlægger derfor de tekniske specifikationer på de tre programmer samt info om min egen computer. Jeg håber der er nogle der har tid og lyst til at kigge på det og give et bud.
Har du prøvet forsigtigt at støvsuge din computer indvændigt? især ved blæserne. Der kan sidde så meget støv i, at processoren bliver for varm, og computeren for langsom. men du skal være forsigtig, man kan nemt ødelægge noget når man åbner til computeren, og man ikke lige ved hvad man gør.