Jeg står over for at lukke en virksomhed. Der er nogle værdier i form af lagervarerne, som jeg ønsker at trække ud, så jeg ejer dem privat. Hvordan indberettes det til SKAT? Og er det indkøbsprisen, der skal indberettes?
På forhånd tak!
Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!
Du sælger dem til markedspris inkl moms til dig selv. Markedspris ef det du kan bevise eller stærkt sandsynliggøre at tredie part ville købe de samme varer for Dermed bliver de del af virksomhedens regnskab og moms, og så lukker du
Det er firmaet som dermed indveretter helt almindeligt regnskab Venlig hilsen
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Du sælger dem til markedspris inkl moms til dig selv. Markedspris ef det du kan bevise eller stærkt sandsynliggøre at tredie part ville købe de samme varer for Dermed bliver de del af virksomhedens regnskab og moms, og så lukker du
Det er firmaet som dermed indveretter helt almindeligt regnskab Venlig hilsen
Mange tak for svaret!
Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!