Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside opfører sig mærkeligt hjælp!..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sad og rodede med min wordpress hjemmeside, da dette pludselig stod både i kontrolpanelet, men også på selv hjemmesiden.

HVad betyder dette, og hvordan kan jeg få fixet det?

Tak på forhånd!

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 204

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 205

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 204

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 205

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 204

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 205

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 204

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: nothing to repeat at offset 1 in /var/www/gameguideuniverse.com/Naturlighud.dk/wp-includes/class-wp.php on line 205

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Må jeg spørge hvad du har slettet/fjernet, el. installeret?

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lave en ny side på min wordpress hjemmeside, som jeg kaldte for "bloggen" efter det ville jeg skrive et indlæg ind på den, for at teste det, men her gik galt..

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay det lyder godt nok underligt. svært at sige :-/

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at uploade wp-includes mappen igen. Det kan være der er nogle fejl i nogle af filerne.

Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 29
Fra  naturlighud.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået det ordnet nu. Det var noget indstilling i mit kontrolpanel under "permanente links" som skulle laves om!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)