Jeg starter med at skrive lidt om mig selv, og hvad jeg før har lavet af projekter. Jeg har haft en række hjemmesider, men har aldrig formået at virkelig brænde igennem med dem. Det betyder, at jeg har brugt en masse timer på hjemmesiderne, uden at få dem til at generere en indtægt. Det er alligevel en sensation, at det kan lade sig gøre. Jeg mangler ”kicket”, til at komme ordentligt i gang, men jeg finder det enormt svært, da jeg ikke kan se nogen resultater – hverken efter en dag, en uge eller en måned. 0,00 kroner på flere måneder, det går ikke i længden.
Derfor søger jeg en partner, som kan finde ud af hele den videnskab der er i forbindelse med linkbuilding. Det er meget bredt, men det jeg mener med det er, at du skal kunne få en hjemmeside op på plads 1 på et ikke særlig konkurrencepræget ord. Hvis du kan dette, er det netop dig jeg søger som partner. Du skal ikke være professionel, du skal blot være villig til at gå all in i samarbejdet, og vide hvad det er du laver, når du skaffer indgående links. Jeg står for indholdet på hjemmesiden. Så alt on-page, deriblandt titler og beskrivelser står jeg for. Hvis dette lyder interessant, så skriv en privat besked her på Amino! Indtægten deler vi mellem os, alt afhængig af, hvor meget arbejde vi hver især laver. |
Samarbejdspartner søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)