Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik på logo.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det mangler noget for at være op på den højde en del herinde selv ønsker, syntes jeg det er en super start ... Derudover er jeg sikker på at designet nok skal fange en yngre målgruppe som jeg syntes du fint kunne prøve at gå efter. Om det så er et logo til en Counter-Strike hjemmeside eller lign, så vil du stadig få dit design ud, og have nogle referancer (Dette skal dog nok laves meget billigt til den målgruppe).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52

Har du helt ret i Lars.

Jeg lærte engang at et logo skal kunne anvende på fx brevpapir, faktura o.l og det skal se godt i farve, men når det så bliver printet ud i sort/hvid skal man stadig kunne tyde det lige så præcis. Så man udnytter den sort og grå tone bedst muligt der også.

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 21:00

Jeg syens det ser meget godt ud der er selvfølgelig noget der kunne laves om men kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne bruges jeg ville nok ikke gå så meget op i hvordan dit eget logo så ud mere i det du havde lavet for andre :)

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:42 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 68
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 21:43

Taget i betragtning af din alder, så er det ret godt gået. Bare det, at du allerede er begyndt at interesserer dig for grafisk design - er jo i sig selv, fantastisk!

- Jeg tager virkelig hatten af for så ungt et menneske som dig, allerede interesserer sig for den slags ting.

Bare bliv ved med at kæmp og så skal der nok ske kæmpe positive forbedringer ude i fremtiden.
Held og lykke!

Mvh
Nicholai

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)