Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik på logo.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har et stykke tid været i gang med at starte mit eget grafiske design firma "vilogo" og er nu kommet til selve logoet på mit firma.                          Har brug for andres øjne end mine egne så jeg tænkte at den kunne i klare.

Logoet kan i finde her: http://i48.tinypic.com/1z1frb4.png

Venlig hilsen

VILDE V

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:06

Lidt for Disney/ Tiny-toon agtig efter min smag.
Kommer så i mine øjne til at virke lidt useriøst.

Tilmeldt 25. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 16:06 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 16:07
Må indrømme at jeg aldrig ville kaste penge efter et logo dér :-/
Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:16

Som de andre er inde på, så vil jeg ikke smide penge efter det - langtfra. 

Hvis det er ting som det du regner med at sælge i dit grafiske firma vil jeg, uden at lyde for negativ, genoverveje det.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 16:20

Du er på vej og arbejd videre med det evt. lave nogle for andre gratis, så får du øvelse! :) Men som det er nu, virker det ikke professionelt nok! :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

Hej Vilde V :-)

Vil som de andre sige, at der måske er lidt vej endnu før at logoet bliver sådan virkelig godt. Når det er sagt, så synes jeg er at det super fedt at du allerede som 12 årig - læst ud fra din profil - begynder at gå med tankerne om, at starte egen virksomhed, det er virkelig super godt gået! Det eneste jeg kan sige er; klø på og gi' den en skalle, du er ung og med den gåpåmod du har dig, er jeg helt sikker på, at du nok skal få succes med det du kaster dig ud i en dag.

Ha' en super dag!

Venlig Hilsen
Andreas Rom Knudsen 

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:32

Jeg tager hatten af for dit arbejde i sådan en ung alder. Du er 12 år og har allerede en interesse i grafisk design. Logoet er ikke top professionelt., men jeg vil da bestemt mene, at der er potentiale. Bliv ved med at arbejde hårdt på at lave logoer o.l., så skal du nok nå langt. Vil du gøre det mere prof. bør du nok tænke over valget af skrifttype, som har en afgørende betydning.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Som de andre nævner... Det er lidt for tegneserie agtigt, men brug det til din fordel og prøv at henvend dig til folk der kan lide den type af design. 

Du kan evt. prøve at henvende dig til folk på din egen alder og lav nogle logoer af en eller anden art til deres facebook profiler eller chat profiler rundt på nettet, så kommer du til at florere lidt rundt på nettet. 

Ellers Yes for dit gå-på mod, det er vejen frem!

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:43

Nu er jeg ikke selv noget grafisk geni, men du skal tænke på at et logo skal kunne anvendes til mange forskellige formål, og på forskellige baggrunde, samt i sort/hvid.

Så et logo skal ikke bare se godt ud, men også fungere på både mørke og lyse baggrunde, samt til tryk på tshirts og arbejdstøj, samt kunne anvendes i sort/hvid. Det skal også gerne appellere til målgruppen, og fortælle en "historie".

Men det er en god begyndelse, og øvelse gør som sagt mester.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)