Hej |
Hejsa,
Det vil jeg da mægtig gerne :-)
Jeg sender lige en PM.
Hejsa, Det vil jeg da mægtig gerne :-) |
Du er velkommen til at kigge på www.linkbuildingpakke.dk Vh TomN |
Før du beslutter dig vil jeg råde dig til at kikke dig omkring, læs evt hvad Thomas Rosenstand skriver i denne tråd :) Held og lykke med det. /Allan |
Det er korrekt at man måske ikke kan sætte pris på hvad det skal koste. Men det som er ærgeligt er at der er så mange der ser muligheden for noget ekstra arbejde, eller at tjene hurtigt ekstra penge og byder sig på arbejdet Men det vi har oplevet er at mange siger, jamen det kan vi sagtens klare, og efter de har arbejdet på opgaven i 1-2 uge så er det ikke så sjovt mere. Derfor vil vi gerne finde nogle seriøse arbejdsfolk som også overholder hvad de lover. Så igen. Det vi står og mangler her er en der kan hjælpe os med at optimere vores produkttekster, link building, google adwords, markedsføring (google & facebook). Måske er det svært at komme op på toppen med telebranchen pga de store virksomheder som bruger tonsvis af penge på adwords, men vi reparere også mobiltelefoner og pc'er og det er her vi skal fokusere også. Vi har fået henvendelser fra folk herinde, men det har været alt for dyrt i forhold til vi er nystartet. |
Hej Telegiganten Min kollega sender dig lige et rigtigt godt tilbud. En ny og spændende løsning. Venlig Hilsen Emil |
Hej Telegiganten.dk Jeg vil da meget gerne tilbyde min hjælp fra en forholdsvis nystartet til en nystartet. Det jeg foreslår er at vi laver en aftale om en fast månedlig ydelse og så følger op hver 3 måned. Jeg er ikke så dyr, for jeg tager det som en udfordring og bygger erfaring op på den måde. Jeg har øvet mig i SEO i et par år nu og har da fået nogle udemærkede resultater rundt omkring på en 2-3 hjemmesider. Send mig en PM herinde på Amino eller skriv en mail til info@jawe3.dk Venlig hilsen Jens Andersen |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hej telegiganten. Jeg byder ikke ind på projektet, men vil egentlig bare fortælle dig, at din side virker VIRKELIG utroværdig, når du har et billede fra trustpilot med 5 stjerner. Stå ved dine anmeldelser og vind kundens tillid. Bare et godt råd herfra :) |
Hej Telegiganten.dk Jeg er sikker på at vi godt kan hjælpe dig. Skriv en mail med hvad det er du gerne vil ha, og vi skal vende tilbage til dig med et godt tilbud God weekend |