Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig tøjdesigner søger parter med kapital

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg har 7 års erfaring med selvstændig virksomhed, og er i øjeblikket ved at starte nogle spændende projekter op med partner.

Jeg er uddannet tøjdesiger, jeg kunne godt tænke mig at lave et projekt hvor vi solgte dyre designer jakker i fed rå stil af læder og pels. Jeg kan tegne og få produceret, jeg har erfarring med det hele, lige fra producering til salg og markedsførring.

Jeg mangler egentlig bare en positiv partner der vil byde på en del af et område, samt indskyde kapital på 50-150K.

Dvs. jeg skyder arbejde og knowhow, og du smider noget arbejde og økonomi i. Din fordel er at du kommer til at få specialviden skudt ind og du lærer en masse, eller du kan læne dig tilbage og være med til at bestemme strategien.

Ansøgningen er kort, og jeg er kun interesseret hvis du er vedholdende, seriøs og har kontanterne du vil bruge. Jeg er seriøs og dygtig.

Jeg skal nok skrive meget mere i personlige breve.

Ps. Jeg kan også lave projekter for dig mod betaling.

Bedste hilsner

Lisbeth

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Bredsten og Varde
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Det er nok ikke et projekt for investor, tøj branchen er ikke det område der spekuleres i efter min overbevisning.

Så søger en partner der har en relation til tøj branchen og derfor vil investere.

Hilsen

Lisbeth

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)