Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brand navn/firma navn i billed beskrivelse?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Barcelona
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i praktik i en virksomhed i Barcelona hvor jeg har fået til ansvar at søgemaskine optimere nogle sider. Jeg er blevet foreslået noget jeg er i tvivl om så jeg ville lige høre her.

Har en billed fils navn meget relevans? Beskrivelse og alt beskrivelse har stor betydning, og skal så godt som muligt beskrive hvad man ser på billedet ikke? Skal de være det samme eller skal den ene være kort, den alternative lidt mere uddybende? Nu er det i Wordpress jeg sidder og arbejder, og den alternative er den som dukker op når man hover musen over billedet på siden så den ville jeg mene var den mest relevante da det er den brugere ser, eller hvad?

Hvad med billed beskrivelsen, som kun er vidst lige når man tilføjer et billede? Hvor vigtig er den? Den bidrager vel til indholdet på siden så det er vel en fin mulighed for at få skrevet noget af det man gerne vil have google forbinder din side med, ligesom at den tekst vel også bidrager til chancerne for at dukke op i image search hvorfor den vel skal beskrive så godt som muligt hvad der er på billedet, omen lidt mere uddybende end titel og alt titel?

Nå, men det jeg er blevet foreslået er at inddrage vores firmas navn til sidst i alle titel, alt titel og beskrivelser således: billed tekst - firma navn.

Er det en god idé? Bliver Google ikke gnaven over at se ens firma navn blive gentaget 3 gange i alle billed beskrivelser?

Beklager det rodede sprog, er lidt presset.

På forhånd tak!

Christian

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)