Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 1-2 partner til et genoplivet projekt, samt forslag/kritik. (BarFinder.dk)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er en enlig iværksætter, hvilket jeg er ved at være "træt" af. Har efterhånden fundet ud af, at selvom jeg arbejder 12-14 timer om dagen, så kan det ikke klares på egen hånd. Søger derfor nogle personer med ligeså meget drive og gå på mod, som jeg selv eller erfarne mennesker indenfor fx. hjemmeside opbygning(siden er lavet i magento). Søger endvidere en person inden for marketing/salg. Vil sige at erfaring kan være en fordel, men det er intet krav. Blot drivet og gejsten for at udvikle virksomheden og sig selv er høj.

Projektet lyder umiddelbart som følgende:

En virksomhed, som samarbejder med barer, diskoteker, pubs mm. om at skabe events/pub crawls. Disse events er inddelt i forskellige kategorier.

1. Events(hovedsageligt i kbh) for Gymnasier og andre uddannelsessteder. Gymnasier og andre uddannelsessteder kommer aldrig rigtig til københavn af enkelte grunde der er ikke nogle events/arrangementer tilpasset til dem og de bliver ikke "guided" nok. Der skal på uddannelsessteder være nogle repræsentanter, som sælger og promoter disse events.

2. Pub Crawls(som udgangspunkt i kbh) disse vil tilegne sig turister(som aldrig ved, hvor de skal tage hen og gerne vil se kbh) og folk, som vil prøve noget "nyt". Disse Pub Crawls vil bestå af forskellige former - fx. Cocktail Pub Crawl, en Øl Pub Crawl osv. Pub Crawls vil blive solgt og betalt på hjemmesiden. Pub Crawls vil som udgangspunkt være "Selv-Guided". Så du fx. via en App kan se din Pub Crawl rute og tiderne, hvorpå du skal gå videre.

3.Events for virksomheder - her sammensættes mindre og større events for virksomheder, som gerne vil ud i bylivet via en vellykket og arrangeret/fastlagt tur.

Lige umiddelbart er det idéen - det skulle ikke undre mig, hvis jeg har glemt noget i farten. Men dette oplæg er blot for at få lidt feedback og finde eventuelt interesserede i projektet.

Jeg er 24år og kender selv en del til nattelivet i københavn da jeg har færdes der de sidste 4-5år mange dage om ugen og et samarbejde med enkelte steder er på nuværende tidspunkt mundtlig i orden.

Håber det gav et lille indblik i idéen og hvad jeg søger. Tager meget gerne imod forslag og kritik. Stil ende spørgsmål, hvis der skulle være nogle.

Hermed et link til siden: http://www.barfinder.magentodemo.dk  -  sidens indehold er på ingen måde endeligt eller gyldigt på nogen måde, det er blot til at få et lille indblik i idéen.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)