Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til pigerne.... HJÆLP!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Til evt. moderator.... venligst UNDLAD AT SLETTE DETTE da jeg skal bruge det i mit projekt. Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor i lod mit fejloprettede spørgeskema stå og i så slettede det jeg havde oprettet uden fejl!?!?

Til pigerne...

Vil i venligst stemme så jeg kan få en fornemmelse for om der er brug for et nyt produkt eller ej.

Det handler  om at bløde igennem ( bagud ) under nætterne, selv med natbind.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:41
Hej Sue

Jeg har svaret ja - det er godt nok MANGE år siden før der var noget der hed Always og bind var tykke som telefonbøger, men det er sket. Indtil jeg var 30 sov jeg med to bind lagt lidt forskudt under menstruationen, men omkring de 30 begyndte jeg at bløde mindre og har ikke haft problemet siden.

Hvis jeg havde været smart havde jeg sgu købt babybleer og brugt fordi de både er længere og bredere, men det tænkte jeg ikke på dengang.

Må jeg spørge hvad det er for et projekt?

Mvh

Mette

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 08:45
Hej Mette og tak for feed back :)

Du må gerne spørge... men svaret bliver lidt tamt, da jeg kun kan sige at jeg er igang med at lave en "sikring" så man ikke bløder igennem :)))))

Ja, altså....
Jeg har selv PCO så jeg har faktisk næsten aldrig menstruation... måske hvert ½ år.... men når jeg så har, så bløder jeg for 3... GRRRRRR..... Og derfor begyndte jeg at arbejde på dette projekt.

Knus..

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 08:54
Har du prøvet den meget omtalte Mooncup?

Pigerne på Jubii er meget glade for den - jeg er nok for konservativ til at skifte til såden en, men hvis man altid bløde igennem er det måske værd at overveje :)

Mette

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 08:57
Er det det samme som DivaCup??? Slår det lige op...
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 09:52
Ikke til at blive klog på...

der er mange både og reaktioner på både divacup og mooncup... og så længe de er så dyre, tror jeg at jeg tillader mig at være lidt skeptisk ;-) Særligt lige nu da jeg jo arbejder på det andet projekt ;-)

Men måske falder man over et tilbud... og så skal den da prøves.

;) takker søde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)