Jeg har fået et tilbud fra min domæne udbyder for opsætning af email for 49.- + moms om måneden. Er dette en fair pris eller findes der billigere metoder?
Du kan evt. Hos Unoeuro overflytte dit hoveddomæne. Der betaler du 1.15 euro om måneden, så har du webhotel af enten .net eller php. Så du har hjemmeside plus email der.
Der er mange andre der tilbyder det samme, jeg kender bare mest til unoeuro :)
Skal man hoste domæne og e-mail på samme side? Har netop flyttet mit domæne til at fungere med shopify (kan ikke registrere igennem der) Findes der ingen ekstern udbyder?
Jeg har fået et tilbud fra min domæne udbyder for opsætning af email for 49.- + moms om måneden. Er dette en fair pris eller findes der billigere metoder?
Det kommer an på hvad der ligger i "mail", er det bare en pop3-adgang og et webinterface, så er det nok i overkanten, men er det en fuld hosted exchange med 10Gb plads og Outlook-licens, så er det en ok pris.
Emil Saysette-Rasmussen:
Skal man hoste domæne og e-mail på samme side?
Hvis du med side mener samme hosting-udbyder, så er svaret nej - der er ikke noget teknisk der forhindre dig i at hoste mail et andet sted end du hoster din hjemmeside.