oversigt over lande ip adresser hjælp
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Leif Andersen
Skrevet
04-02-2013 kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hejsa
Vil henlede opmærksomheden på en extension til joomla der bruger blacklist fra Project Honeypot.
Kræver ikke teknisk snilde at installere - medlemskab til project Honeypot for at benytte API er gratis. Sammen med chatcha modulet til joomla vil du være rimelig beskyttet mod comment spammere.
http://extensions.joomla.org/extensions/access-a-security/site-security/site-protection/17919
Bruger ikke selv joomla, men bruger blacklist fra project Honeypot og syntes det virker rigtig godt, comment spammere bliver blokeret inden de overhovedet når ind til din hjemmeside .
Svar
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Leif,
Takker for denne - den kendte jeg ikke! Men ingen tvivl om, at den vil være et supergodt supplement! Vil straks teste den!
Takker :)
Svar
Tilmeldt 4. Jun 12
e-bil.dk
Skrevet
04-02-2013 kl. 19:44
Svar
Jeg har installeret KeyCAPTCHA som er gratis og slettet alle spærret ip adresser. Jeg har Project Honeypot igennem sh404sef.
Nu må vi se om det afhjælper problemet :-) Tak til alle jer som bidrog med hjælp :-)
Svar
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.
Tilmeldt 17. Jul 12
Jeg har installeret KeyCAPTCHA som er gratis og slettet alle spærret ip adresser. Jeg har Project Honeypot igennem sh404sef.
Nu må vi se om det afhjælper problemet :-) Tak til alle jer som bidrog med hjælp :-)
Nice! Nu kan man besøge din side :D Men den er utrolig langsom :/
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Tilmeldt 4. Jun 12
e-bil.dk
Skrevet
05-02-2013 kl. 13:24
Svar
Det må være midlertidigt, da den ligger på en god server ;-)
Svar
SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk
Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.