Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en hjemmeside til den rigtige pris.....

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg står og skal igang med at lave tjeneste på www, som ikke er set før her i Danmark.

Jeg står dog lige nu i et dilemma:

Jeg har efter rigtig lang tid stadig ikke fundet dem, som skal sætte hjemmesiden op osv.

Problemet ligger i at jeg simpelthen ikke har råd til at give 19.000, 10000 eller 7000 for en hjemmeside.

Jeg har 4000 lige nu her og har ikke lyst til at skulle gå ud og låne penge. Jeg tror også på at man sagtens kan lave en god hjemmeside for 4000 kr.

Jeg kan ikke fortælle noget om hjemmesiden andet end at det der er på hjemmesiden(hvilket er rimelig mange ting, kan ikke udtale mig om mere) skal kunne vurderes, kommenteres og bedømmes og derefter automatisk opdateres.

Nu kommer spørgsmålet så:

Er der nogle der har lyst til at lave en virkelig lækker tjeneste, sætte hjemmesiden op og få 4000 kr.....????

Skriv til mig!
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.Odesk.com

der kan du få programmøre for 4$ i timen.

Så hvis du gider sidde og lede lidt så er der billig hjemmeside til dig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 18:10

rahol49:
Jeg står og skal igang med at lave tjeneste på www, som ikke er set før her i Danmark.

Jeg står dog lige nu i et dilemma:

Jeg har efter rigtig lang tid stadig ikke fundet dem, som skal sætte hjemmesiden op osv.

Problemet ligger i at jeg simpelthen ikke har råd til at give 19.000, 10000 eller 7000 for en hjemmeside.

Jeg har 4000 lige nu her og har ikke lyst til at skulle gå ud og låne penge. Jeg tror også på at man sagtens kan lave en god hjemmeside for 4000 kr.

Jeg kan ikke fortælle noget om hjemmesiden andet end at det der er på hjemmesiden(hvilket er rimelig mange ting, kan ikke udtale mig om mere) skal kunne vurderes, kommenteres og bedømmes og derefter automatisk opdateres.

Nu kommer spørgsmålet så:

Er der nogle der har lyst til at lave en virkelig lækker tjeneste, sætte hjemmesiden op og få 4000 kr.....????

Skriv til mig!

Jeg tror du får svært ved at finde nogen, der vil lave noget nyudvikling for 4.000 kr. Dem der vil, vil jeg vove at påstå du skal være lidt påpasselig med. Jeg siger dog ikke, at du ikke kan være heldig, at finde nogen dygtige unge.

Jeg synes du skulle starte med at skrive en kravspecifikation, hvis du ikke allerede har gjort det. Skriv alle de funktioner ned, som hjemmesiden skal have. En metode, som mange bruger er at dele kravene op i "need to have" og "nice to have". Med en kravspecifikation vil dem, der skal give et bud på opgaven have en meget bedre idé om omfanget af opgaven. Det vil desuden være lettere at rådgive dig omkring, hvilke dele du måske kan undvære i første omgang for at få prisen ned.

Når du har skrevet en kravspecifikation kan du sende den rundt til et par virksomheder, og høre om de kan lave noget lignende i den prisklasse. Du bør måske gå efter de nystartede. Du kan også prøve at slå det op på Amino Freelancer.

Vær dog stadig kritisk. Der er ikke noget ved at få noget skrammel til 4.000. Så vil du alligevel ende med at skulle give fuld pris for at få rettet op på det.

Held og lykke.

Tilmeldt 26. Jan 11
Skrevet kl. 18:10
Mange tak for svaret, men vil have en fra dk. Så jeg altid kan ringe og bedre kan forstå hinanden.
Tilmeldt 26. Jan 11
Skrevet kl. 18:14
Mange tak for svaret.

Der er som sådan ikke noget nyudvikling i hjemmesiden. Den skal nemlig bare være meget enkel, men skal kunne det jeg har beskrevet. Det andet har jeg næsten lavet, så der er ikke så meget nyudvikling på hjemmesiden.. :)

Det er derfor jeg mener at 4000 burde være nok

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 02:13

Mon ikke du kan lave den selv i Worldpress, hvis du har lidt tålmodighed og ikke er IT-forskrækket.

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:06

Du vil ikke lave den selv? Eller det tager måske for meget fokus væk fra kerneforettningen?

Hvis du skulle have mod på at lave det selv, så kan jeg anbefale NemProgrammering.dk, som jeg selv har været med til at lave. Her kan du forholdsvist nemt og gratis lære at lave en hjemmeside - afhængig af kompleksiteten af den side du skal have lavet vild et selvfølgelig tage varierende tid at lave og lære - alternativt kan du evt kigge på Wordpress som er ret nemt at sætte op og styre Big Smile 

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 14:51

Thomas Skov Iversen tak for oplysningen om Jeres side - meget pædagogisk opbygget:)

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 16:30

Tak for rosen Rikke! - Jeg håber så mange som muligt at bruge videoerne og på den måde komme igang med deres sider eller få smag for en uddannelse inden for emnet Big Smile

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 21:42

Hej. 
Jeg er muligvis interesseret i opgaven, alt efter dens omfang.  
Du kan kontakte mig på habberlabber@gmail.com så kan vi finde ud af noget :)  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)