Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At følge sin drøm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange drømmer ikke om, at kunne leve af det de gerne ville, og samtidigt tjene gode penge på det. Jeg er en af disse "drømmere". Jeg har i et stykke tid gået med forskellige ideer til projekter, men har ikke fået ført nogle af dem ud i livet endnu. Nu hvor jeg er færdig med min uddannelse føler jeg, at tiden endelig er inde til at kaste mig ud i det. I det sidste års tid har jeg brugt meget af min fritid på at planlægge mit koncept. Kan fortælle så meget, at det er et nyt online community for studerende og iværksættere. Der er selvfølgelig allerede netværks for begge grupper på nettet i øjeblikket, men jeg har virkelig brugt tid på at tiltænke nye muligheder, som jeg håber kunne blive en succes. Jeg har skrevet lidt med Redweb, og det er dem, som skal lave det. Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive kravspecifikationer ned og udarbejde skitser, så de får et godt overblik over mit koncept.

Jeg har selvfølgelig også tænkt meget over det økonomiske. Jeg har jo ikke alverdens penge, men har alligevel opsparet en del penge igennem tiden, som jeg tager chancen og bruger på mit koncept. Jeg har også valgt at Redweb laver det, fordi de kan lave det i Joomla, hvilket kan spare på omkostningerne. Joomla kan jo også håndtere forholdsvis mange brugere, og hvis mit koncept bliver populært, regner jeg med at få mit eget system opbygget fra bunden af, og så få mine eksisterende brugere over på det nye system. Men det ligger alligevel lidt langt ude i fremtiden. Nu skal 1. fase først gennemføres, som betyder, at Redweb laver et godt og solidt online community ud fra mit koncept.

Jeg er meget spændt. Jeg ved, at det kan gå begge veje, og der nok er størst sandsynlig for, at det ikke går den rigtige vej. Men jeg føler alligevel, at jeg må prøve. Hvis jeg aldrig prøver, så vil jeg heller aldrig vide, om mit koncept kunne blive populært.

Er I enige med mig? Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget til at komme igang.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:21

Hvis du tør at satse dine surt opsparede penge på din ide må du jo tro på den, og hvis du tror på den havde de fleste nok gjort det samme.. Overordnet lyder det lidt "dristigt" at satse på et community, men så igen , jeg har også en webshop som sælger et produkt hvor konkurrencen er kæmpe stor men hvis man tror på ideen bliver man næsten nød til at prøve.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:39

Ja, det har jeg hørt. At det er dristigt at satse på et community. Især fordi mange sammenligner med Facebook, Twitter etc. Men så stort satser jeg jo slet ikke. Redweb kan lave mit community for en fornuftig pris, og så tager jeg det derfra. Jeg bliver nødt til at prøve for at se, om det kan blive til noget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)