Min mor ejer min en spillehal+kiosk, men hun er blevet syg. Så vi bliv enig om, at jeg forpagter spillehalen med dankespil og kiosken . Nå hun bliver rask så finder vi ud af en løsning..
Nej jeg skal ikke ha nogen kassekredit .. Kan man bruge sin privat konto ??
Nej, det duer ikke. Måske med mindre det er et I/S? Det er jeg dog ikke sikker på.
Men hvis du ikke skal have kassekredit kan jeg da ikke forestille mig at du ikke kan åbne en erhvervskonto i de fleste banker. Prøv at kontakte et par stykker, så er jeg da sikker på at det sagtens kan lade sig gøre!
Han siger nu at det er fordi jeg har et meget dårligt privat okonomi .. at sidst på måned har jeg kun 2000 kr. tilbag ud af 13000 kr.
ang min økonomi har jeg sagt at det fordi jeg køre ca. hverdag 150 nogen gange mere km til/fra min arb min bilforskring Ja jeg bor der hjemme men giver da lidt for det..
Har også sagt at jeg kan ligge en Bank Garanti 100000 kr. Hvis det er Men iskold svar fra en .... fra banken som jeg engang kender NEJ .
Men jeg ved noget om danske bank: de anser dit firma som en bolchebutik, og har ingen interesse overhovedet i at drive bank for sådan en ubetydelig kunde. De ser helst at du skrider. Og hvorfor ikke?
Jeg har selv været i en lignende situation med danske bank. Så vidt jeg forstod på det arrangement er de alt for store til at have med små virksomheder eller almindelige private arbejderkunder at gøre.
*Jeg Smutter ....... os, men lige nu haster det virkelige. Nodea bank siger at der vil gå ca 3 uger før det kan se at de vil åbne en konto til mig. det vil se min privat kont og virksomhedes regnskab ..
Jeg vil hellere komme hurtigt igang og så vælge alt efter det . men lad os se hvad der sker ..