| 
                             Hej. Nogen der kender nogen! - Der kan lave en simpelt indtaling af én telefonsvarerbesked for mig, til en billige penge?  | 

Det kan jeg. Skriv gerne til mig på anja@billigtspeak.dk (lyt evt. på min hjemmeside inden) :-)
             Debat

| 
                             Hej. Nogen der kender nogen! - Der kan lave en simpelt indtaling af én telefonsvarerbesked for mig, til en billige penge?  | 

| 
                             Det kan jeg. Skriv gerne til mig på anja@billigtspeak.dk (lyt evt. på min hjemmeside inden) :-)  | 

Jeg har set din hjemmeside. - 850,- synes jeg er for dyrt for en telefonsvarerbesked. - Men ellers tak for tilbudet.  | 

| 
                             Hvilket filformat skal det bruges og mand/kvinde?  | 

| 
                             MP3 er fint, men kan fint selv konverter den. Mand eller kvinde er mig ligemeget, bare der tales tydeligt, og det er en 'god' og 'rar' stemme.  | 

| 
                             Ikke flere bud her?  | 

| 
                             Hej Jeg ved ikke om FastSpeak stadig eksistere (eller om han har haft for mange kunder der ville have det billigt Thomas Brier Larsen www.fastspeak.dk / info@fastspeak.dk Tel. 31500820 Mvh. jesper  | 

| 
                             hej Carsten Jeg har kontakt der kan. Dansk eller og engelsk?? Vh. René  | 

Dansk.  | 

Tror ikke der er liv i dem mere.  |