Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk07 vil du hjælpe?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Jeg hjælper selvfølgelig gerne.

EDIT: Claus, tak lige sådan en fætter med på messen til mig. Sådan en må jeg altså eje ;-)
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:19
Ja selvom jeg også er ny vil jeg da også meget gerne hjælpe til hvis der er plads

Med venlig hilsen

Keld Jakobsen

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 23:34
Jeg har desværre ikke tid til at komme til Staden de dage, men jeg har været medlem af Amino et godt stykke tid og vil da gerne tilbyde min hjælp her fra Jylland.

Martin:

Hvis du ønsker det laver jeg 2 t-shirts til hver af de 10 hjælpere med Amino logoet på ryg og bryst U/B. Da jeg så desværre også går glip af middagen, kan du give en fransk hotdog ved lejlighed

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 00:11
Hej Martin.

Vi kommer mindst 3 personer fra henholdsvis ReFocus A/S og Cloaking System ApS (vi har lejet en fælles stand på messen), så vi kunne da helt sikkert hjælpe lidt, hvis du/Amino har brug for det:-)

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 07:51
Dato: 02-08-2007 22:42:14 Forfatter: magle
Dato: 02-08-2007 20:29:11 Forfatter: Claus Schandorff
Jeg er godt nok relativ ny herinde, men jeg er absolut klar. Til hjælp for sagen kan jeg medbringe det produkt jeg sælger... Det er absolut kandidat til VM i blikfang. Så en, der kører rundt i en Amino-trøje på sådan en vil helt sikkert blive bemærket :-)

Jeg kan være der lige så længe det skal være - begge dage.

JEG VIL HAVE SÅDAN EN .... hehe..

men den koster vel et halv hundrede tusinde.  Det er jo to hele mac computere... hehe

Det er ikke noget vi forærer væk, men 39.900 eks moms for sådan en, der går 20 km/t og koster ca. 5 øre i strøm pr. kilometer er ingenting. Slet ikke når man tager underholdningsværdien i betragtning  

Den kan fås på leasing, eller den kan lejes på dagsbasis, alt efter til hvad.

(Og hvem skal også bruge to MAC''s ? )

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:53
Lyder som en god maade at bruge weekenden paa samt udvide netvaerket lidt - saa ja den er jeg med paa.

Vi ses til Ivaerk07.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:02
Dato: 03-08-2007 08:53:01
Forfatter: cygnet
Lyder som en god maade at bruge weekenden paa samt udvide netvaerket lidt - saa ja den er jeg med paa.

Vi ses til Ivaerk07.

At dømme fra måden du skriver æøå''er på, er du på ferie et eller andet sted i udlandet. Er den virkelig så kedelig at du er nødt til at underholde dig selv med Amino
Cyggi altså... ferie og arbejde skal og må ikke kombineres. Kom ud fra den internetcafé og nyd solen!

btw, jeg er også frisk på at hjælpe lidt til på standen. Mest af alt for at få fingrene i officielt Aminotøj :-)
(hvis Claus samtidig stiller rulle-rundt-og-slip-for-at-gå-tingesterne til rådighed så vi kan kommer let og hurtigt rundt på hele udstillingsområdet er det jo bare super)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:40
Dato: 02-08-2007 23:34:24 Forfatter: Martin Olesen
Jeg har desværre ikke tid til at komme til Staden de dage, men jeg har været medlem af Amino et godt stykke tid og vil da gerne tilbyde min hjælp her fra Jylland.

Martin:

Hvis du ønsker det laver jeg 2 t-shirts til hver af de 10 hjælpere med Amino logoet på ryg og bryst U/B. Da jeg så desværre også går glip af middagen, kan du give en fransk hotdog ved lejlighed

Hej Martin

Det er super pænt af dig, lad os lige snakke sammen når vi nærmer os! :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:46

Det er super at i alle gider at hjælpe, det er jeg rigtig glad for.
Jeg afventer lige lidt flere tilmeldinger og så vender jeg tilbage.
Igen tak!

Dbh Martin

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:59
Hey Martin.

Nu ved jeg ikke om jeg har mulighed for at være der begge dage, er jo ikke helt fra de kanter, men lørdag er jeg der i hvert fald, så vil meget gerne give en hånd med der ;).

Men som sagt - det er ikke sikkert jeg har mulighed for det begge dage.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)