Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ForeverLiving Products - hvad og hvorfor?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 11
Fra  JDA Aloe vera Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg selv FLP forhandler og har været det i et stykke tid. Generelt er MLM branchen lidt din virksomhed er hvad du gør den til. Arbejd hårdt og målrettet så kan den blive til noget. Syntes klart fordelene overvælder ulemperne ved team marketing.

Hvis du nu fx tager FLP som et eksempel er der nok flere grunde til selskabet er som det er stifteren Rex ville gerne lave et selskab som gjorde det muligt for den lille mand at bygge en stor virksomhed og det vil jeg sige han har gjort nu har FLP's forhandlere der skulle have bonus checks lige været på Hawaii hvor der var flere eksempler på personer som havde bygget en meget stor forretning på blot 1-4 år. en anden grund til hvorfor de bruger MLM er lidt at det giver meget god mening, at hvis man har nogle kvalitets produkter at man laver en markeds plan der gør at kunderne kan få en personlig service og instruktion i brugen af produkterne, hvilket MLM er perfekt til.

Inden jeg blev FLP forhandler havde jeg været introduceret for ACN,Life wave, LR par uger efter jeg blev forhandler True Nordic. og for 2 uger siden et selskab der hedder HRS(overvejer lige om jeg skal prøve det da der er god afkastmuligheder i det, syntes bare ikke lige jeg kender nok til det for at sige det er sikkert at investere på den måde. AD-Packs) Jeg kigger meget på selskabernes udvidet markeds-modeller, kvaliteten af produkterne, sortimentet, adgang til uddannelse, oplæring af uplines osv. Det vigtigste er relationer da de virksomhed bygger på gode relationer til dine kunder og uplines som er dine nærmeste støtter. Du bygger din virksomhed op og kopier din succes til nogen andre personer , som du starter op:-)

Vil ikke lige skrive en længere forklaring, men hvis du ikke har været med til et møde med FLP syntes jeg det er hver at prøve for dig, for at finde ud af om det var noget for dig:) vil anbefale en fysisk præsentation, men ellers kan du kigge med her den 9/5 mellem 10 og 11

 https://attendee.gotowebinar.com/registration/confirmation.tmpl?duplicate=false&registrantConfirmation=8395718307706720512&webinar=8486576451043214080

At markedet er mættet er jeg uenig i, både udfra erfaringer og de tal jeg har set på det. Markedet vokser stadig med ca. 7-8 % om året og der er massere af muligheder for at bygge sig en fremtid op i MLM. ud fra de bøger jeg har læst står en branche som sundhed/helse stærkest i MLM sammenhæng. 

FLP er et bund solidt selskab med god markeds plan og fantastiske produkter hvor de bl.a ejer nogle vigtige patenter hvis man skal diskutere kvalitet. 

Christian du er også velkommen til at rette kontakt til mig hvis du vil høre lidt mere om MLM/FLP

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Pipfuglen: jeg er lidt nysgerrig for udfra dit indlæg kunne jeg ikke læse om du har været igang i stort set dem alle.

Er det din mening at være igang i flere siden du overvejer det nye firma (kender det umiddelbart ikke)?

Ellers er jeg enig i at MLM generelt vil vækste.

God vind med forretningerne :)

Dbh Martin

Tilmeldt 1. May 13
Indlæg ialt: 11
Fra  JDA Aloe vera Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej er bare i et og hoved reglen er lidt det er bedst at holde sig til et selskab.. har ikke været forhandler i de andre selskaber, men har nogle venner der har. 

HRS er et MLM selskab der blev startet for ca 4 måneder siden sådan som jeg har forstået det. det bygger på køb af ad-packs(reklamer) som så bliver forrentet time for time ved henholdsvis 4,5 % 5,5 %6,5 % 

Syntes der er nogen ting ved det der virker lidt skummelt selv om det nok bare er mig der er kritisk. men det fungere sådan som jeg har fået det forklaret lidt af en ven og hans upline således at man køber de her ad- packs der er 3 slag at vælge imellem ved forskellig forrentning. men er ikke af den opfattelse at det er "reklamer de tjener på" men aktier da hendes der ejer selskabet vist skulle være super dygtig til det med aktier. og laver en høj forrentning hverdag på handel med fx olie, sølv, guld... virker lidt til at kapitalen strømmer ind gennem den ene del af firmaet og så bliver investeret og det er så det afkast du får betalt ud igen. men det lidt sådan som jeg ser det. 

sponsor delen i det består i at når du introducere nye til selskabet får du en hvis % del af deres indskud  udbetalt af selskabet til din konto som du så kan købe ydeligere adpacks for.. der ligger efterhånden en del matriale om det på youtube. og forskellige compound lomme regnere hvor du kan beregne sådan ca dit afkast udfra en given investering/køb af adpacks. hvis man skal have penge ud er der en sikker hed der siger at du kan trække 70% ud - et bette adminstrations gebyr de sidste 30 % er til reinvestering i adpacks, så siden på den måde bliver ved med at vokse.

Så mine overvejelser omkring det har ikke været noget seriøst andet end smide lidt ind og se hvad det kunne blive til selvfølgelige ikke mere end jeg kan risikere at miste da jeg ikke stoler helt på det nye selskab. selv om tingene indtilvidere skulle fungere fint. så trække det ud på sigt jeg har investeret og så ellers lade resten vokse så havner man i en no lose situation da det hele bare bliver ved med at blive forrentet derfra...

Kan da sætte dig ikontakt med min ven hvis du vil have det forklaret bedre af ham og hans sponsor de bruger meget skype i deres kommunikation skype. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Pipfuglen:

Nej er bare i et og hoved reglen er lidt det er bedst at holde sig til et selskab.. har ikke været forhandler i de andre selskaber, men har nogle venner der har. 

HRS er et MLM selskab der blev startet for ca 4 måneder siden sådan som jeg har forstået det. det bygger på køb af ad-packs(reklamer) som så bliver forrentet time for time ved henholdsvis 4,5 % 5,5 %6,5 % 

Kan da sætte dig ikontakt med min ven hvis du vil have det forklaret bedre af ham og hans sponsor de bruger meget skype i deres kommunikation skype. 

Nej ellers tak, jeg foretrækker at blive hvor jeg er. Er ikke iblandt dem som kan se fordelen ved nye selskaber (altså med mindre de skulle komme med noget super revolutionerende). Så det var blot lige et hurtigt nysgerrigt spørgsmål.

Jeg er helt enig med hovedreglen. Jeg har svært ved at forstå dem der har flere kørende, hvordan de sætter nye igang (ja hvad er plan a og hvad er plan b, takker man nej til a, får man så bagefter b præsenteret..hehe).

Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikkert noget vrøvl.

Det er et multi level marketings selskab. Og de såkaldte svindel firmaer der opbygger pyramidespil, har taget enkelte ting ud af de gode selskaber der arbejder i, og med network marketing. (multi level marketing)

Det er derfor MLM ofte bliver bragt i dårligt lys, ene og alene fordi skrupelløse personer laver systemer hvor kun de ganske få vil vinde, og flere tallet tabe.

En god rettesnor er, skal du betale opstarts gebyr, årlige gebyr og ligende, og intet får af værdi. Så er det nok værd at overveje seriøsiteten omkring firmaet. Eks. ACN skal du betale for at få lov at sælge deres produkt. I min verden skal de betale for du sælger deres produkt.

Der må ikke være nogen som helst risiko for at du kan tabe penge i MLM, så er du sikker.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

KennethFP:

Sikkert noget vrøvl.

Det er et multi level marketings selskab. Og de såkaldte svindel firmaer der opbygger pyramidespil, har taget enkelte ting ud af de gode selskaber der arbejder i, og med network marketing. (multi level marketing)

Det er derfor MLM ofte bliver bragt i dårligt lys, ene og alene fordi skrupelløse personer laver systemer hvor kun de ganske få vil vinde, og flere tallet tabe.

En god rettesnor er, skal du betale opstarts gebyr, årlige gebyr og ligende, og intet får af værdi. Så er det nok værd at overveje seriøsiteten omkring firmaet. Eks. ACN skal du betale for at få lov at sælge deres produkt. I min verden skal de betale for du sælger deres produkt.

Der må ikke være nogen som helst risiko for at du kan tabe penge i MLM, så er du sikker.

Jeg er absolut ikke tilhænger af opstartsgebyrer, men ligefrem kalde det for en rettesnor, er jeg ikke enig i. Der er flere steder hvor der er noget opstartsgebyr, men ACN, DubLi, Lioness, SpingLo osv. er stadig firmaer som jeg mener man kan anses for seriøse. Jeg syntes lidt man kan sammenligne det med at købe en licens i den traditionelle forretningsverden.

Et af problemerne med at "tabe" penge på MLM, er at mange i min optik køber nogle produkter for at smide dem i et skab, når de så ikke har fået succes og giver op, så kalder de deres indkøb for tabe penge. I min forretning er det ret simpelt, hvis man ikke syntes om produkterne, så er det ikke en jeg ønsker at samarbejde med.

Der er mange årsager til at MLM bringes i dårligt lys, svindlere som du nævner er en af grundende, men der er idioter i alle brancher, og i MLM er der også nogle folk som skaber utrolig dårlig værdi ved at have svært ved at forstå et nej, folk der ikke har forstået at det ikke handler om mig mig og mig.

Jeg syntes der skal være en risiko for at "tabe penge", lidt fingrene på kogepladen, så man kæmper lidt mere. Men i mine øjne er det meget federe at de penge man "taber" er brugt på produkter man bliver ved med at købe frem for til licens, opstartsgebyr og hvad man nu ellers kalder det.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)