Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort dilemma - Hjælp!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!

Jeg skriver her, fordi jeg i længere tid har gået med et dilemma, som egentlig burde være let at løse - men jeg finder det svært at finde den rigtige løsning på det. Du tænker måske, hvordan du kan hjælpe, og jeg vil egentlig gerne bare høre, om andre har stået i samme situation, og hvad I kan anbefale. Lad mig starte med lidt historie.

Min første hjemmeside

Det hele startede med, at jeg købte et domain indenfor en niche, hvor der ikke var mange konkurrenter. Jeg havde aldrig prøvet linkbuilding og at drive websites før, så det var noget af en udfordring. Jeg har dog ikke haft det “kick”, som gjorde at jeg for alvor kom i gang, og opnåede resultater. Har haft SEMI-gode placeringer på Google, men efterhånden er der kommet mange websites i nicheen. Så er gået ned i Googles placeringer. Men har fået erfaring, og ved nu, at det er svært at komme til at tjene noget på affiliate.

Siden har i skrivende stund PR 1. Så jeg overvejer hvad jeg skal stille op. Har ikke meget interesse i siden mere, men alligevel har jeg et “forhold” til den, da det er min første hjemmeside. Jeg har brugt utallige timer på, at overveje hvad jeg kan gøre, men er på ingen måde kommet videre.

Har nu ca. 5 andre domains, men har ikke det rette “kick”. Hvad kan jeg gøre? Bruger alt alt alt for mange timer på, at overveje hvad jeg skal gøre - tid som kunne være brugt bedre.

Er en partner det rigtige for mig? Ser meget frem til at få feedback, og hjælp til mit dilemma...

.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)