Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

på baggrund af et af mine indlæg herinde

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

er jeg lige blevet ringet op af et inkassofirma .....

de havde set at jeg havde skrevet om dårlige betalere....

Det er jo så også rigtigt, men jeg har også skrevet at jeg IKKE har nogle af dem... 

Nå.. alt andet lige.. jeg ville sådan set bare lige informere om at man åbenbart kan blive ringet op af diverse smådesperate firmaer på baggrund af noget man skriver herinde..

blot til info.

PS: jeg var vældig sød ved pigen der syntes det var voldsomt pinligt :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er overrasket over, at du som bruger med 160 forum-posts, er overrasket over at andre virksomheders sælger gennemgår Amino for at finde potentielle kunder!
Jeg er ret ny på Amino men har allerede indtryk af at der forgår meget salg af service og produkter, eller nærmere forsøg derpå, baseret på hvad folk har udtalt på Amino!

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 11:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Henrik Larsen:
Jeg er overrasket over, at du som bruger med 160 forum-posts, er overrasket over at andre virksomheders sælger gennemgår Amino for at finde potentielle kunder!
Jeg er ret ny på Amino men har allerede indtryk af at der forgår meget salg af service og produkter, eller nærmere forsøg derpå, baseret på hvad folk har udtalt på Amino!

Nå.

Jamen jeg kan jo så ikke være så overrasket over at du for det første ikke helt har gennemskuet hverken hvad mit indlæg går ud på, hvordan tonen normalt er herinde, eller at dette ikke er et sted hvor man sælger sine produkter eller primært gør opmærksom på sit produkt, men et forum hvor man udveksler erfaringer og får/giver gode råd.

Men det finder du nok ud af hen ad vejen ;) .

Telefonpasning her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Nikmi Import Skrevet kl. 11:57

Undskyld Mette.

Kan se du tog mit svar i en anden tone end var min hensigt! Var ikke ment som en tale men et svar i samme tone :) havde lidt travlt da jeg skrev det!

Min point med mit svar var som sagt bare at jeg er overrasket over at du er overrasket!. Jeg har forståelse for hvad pointen med Amino er. Men selv med få indlæg har jeg allerede oplevet "sælgere" et par gange der har fundet frem til mig igennem Amino. Hensigt og realitet er ikke altid det samme jo!. Jeg sad også på strøget i går foran Matas og ventede på en veninde, men selv om bænkene står der for at folk skal kunne tage en slapper nåede 2 gade musikkerer at stille op og 3 tiggere at være forbi og spørge efter penge.

Så mit svar som jeg ved genlæsning godt kunne se var flabet! (ikke min hensigt) var mere et forsøg på at join dig i frustration og sige "Ja folk misbruger Amino" end for at sige "Sådan er Amino"

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:08

Mette Monty:

Henrik Larsen:

Nå.

Jamen jeg kan jo så ikke være så overrasket over at du for det første ikke helt har gennemskuet hverken hvad mit indlæg går ud på, hvordan tonen normalt er herinde, eller at dette ikke er et sted hvor man sælger sine produkter eller primært gør opmærksom på sit produkt, men et forum hvor man udveksler erfaringer og får/giver gode råd.

Men det finder du nok ud af hen ad vejen ;) .

Vil ikke være en træls en, men er det nok alligevel :-)

-
Amino er som du skriver Mette M, et forum hvor man udveksler erfaringer og andet.

men som Henrik skriver, så er Amino i  den grad også et sted som man finder firmaer til at lave ens webshop, SEO, eventuelle sælgere mm.
Og det er så sandelig også et sted hvor man gør opmærksom på sit produkt/firma og gerne flere af dem :-)
(ikke at det var intentionen med Amino's start i tidernes morgen)
Men nu er det begge dele af det i skriver.

Forum
Eventuelle kunder.
Promote af firma og andet.

:-)

Har efterhånden hørt en del folk sige de har en stor % af kunder fra Amino.

Vh Chris. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 12:11

Hej Mette

Jeg er overrasket over at du ikke er overrasket over at Henrik er overrasket!

Min oplevelse af Amino er helt i tråd med Henriks, men jeg tror det handler meget om, hvor på Amino man normalt færdes.

Der er generelt en del hjælp og rådgivning, ja, men indenfor mit felt, systemudvikling og programmering, kan man ikke spørge om et godt råd uden at blive belemret med adskillige mere eller mindre 'gode tilbud'.

I øvrigt har jeg svært ved at se hvor Henriks tone afviger fra den normale herinde, men det kan naturligvis skyldes at jeg ikke har gennemskuet, hvad dit indlæg går ud på.

Hmm

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt ord igen Henrik :-)

Jeg er da bestemt ikke blind for at der er nogle herinde der tilbyder deres hjælp i mange tråde, og mange steder er det jo da bestemt også relevant, men jeg synes der er stor forskel på en henvendelse i tråden eller på PB herinde og så på en opringning på baggrund af et indlæg på amino, et indlæg der desuden overhovedet ikke var læst..

Amino er fint at netværke på, men man skal måske også bare lige være opmærksom på at man altså også kan få en del henvendelser pr tlf uopfordret, og langt fra relevante.

Jeg beklager desuden at jeg nævnte firmaet ved navn, det var en klar tanketorsk herfra.

Telefonpasning her.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 13:05

Mette Monty:

Godt ord igen Henrik :-)

Jeg er da bestemt ikke blind for at der er nogle herinde der tilbyder deres hjælp i mange tråde, og mange steder er det jo da bestemt også relevant, men jeg synes der er stor forskel på en henvendelse i tråden eller på PB herinde og så på en opringning på baggrund af et indlæg på amino, et indlæg der desuden overhovedet ikke var læst..

Amino er fint at netværke på, men man skal måske også bare lige være opmærksom på at man altså også kan få en del henvendelser pr tlf uopfordret, og langt fra relevante.

Jeg beklager desuden at jeg nævnte firmaet ved navn, det var en klar tanketorsk herfra.

Mette Monty:

Tjae.. Forummet er jo et åben forum, alle kan læse med uden at være bruger :-)
Så en opringning i ny og næ for nogle, er vel hvad der sker, det vel det samme som en tlf sælger ringer mig op pga mit tlf nummer lige var næste på listen :) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)