Hola Aminos! Jeg har lige et lille spørgsmål, som jeg håber på, at kunne få hjælp med; Jeg opstartede en enkeltmandsvirksomhed pr. 01.12.2013. Jeg lukkede den så ned her pr. 21.01.2013. Mit spørgsmål er så, om jeg stadig er forpligtet til at indberette moms? Umiddelbart er min tanke, at det simpelthen ikke kan være tilfældet, da jeg har lukket skidtet. Men jeg har hørt en lille fugl synge om, at det altså stadig gør sig gældende for mig - og jeg vil jo gerne undgå at betale de der 800 kroner, eller hvor meget det nu er, i bøde. På forhånd tak :-). -Mads |
Skal jeg indberette moms for min lukkede virksomhed?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring
Hvis din virksomhed har været åben i momsperioden, skal du naturligvis indberette moms.. også selvom det er en 0-angivelse. ;) |
- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on!
Hej Nønne Tak for dit svar. Jeg kan se på SKATs hjemmeside, at under 'Moms månedsafregning' skal man, d. 25.01.2013, indberette moms for december 2012 - men længere nede kan jeg se, at under 'Moms kvartalsafregning' skal man, d. 11.02.2013, indberette moms for oktober kvartal 2012. Hvordan ved jeg, om jeg skal indberette månedsvis eller kvartalvis? |
|
- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on!
Arh, desværre er det sidste ikke tilfældet - kunne ellers have været rart ^^. Endnu en gang tak! Much appreciated. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)