Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor udgiver/deler man sin youtube video?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har lavet to videoer til mine hjemmesider om opskrifter. En engelsk og en dansk. De skal uploades på youtube. Jeg har læst mig frem til at de første 48 timer er det meget vigtigt, at der er mange seere på en youtube video, for at den kommer til at ranke godt.

Så når mine videoer er uploadet på youtube, og jeg har lagt dem ind på mine hjemmeside, så kan jeg dele mine videolinks, og mine links til hjemmesiderne.

Hvor er det godt at dele disse links henne, hvor jeg virkelig kan få noget hurtig trafik de første to dage? Både danske og engelsksprogede sider.

Fra København
Tilmeldt 4. Jul 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

At "seede" en video handler meget om at få den kendt hos det rigtige publikum. Hvis du virkelig vil have mange til se videoen hurtigt, findes der ingen hurtige links eller genveje. Det er hårdt arbejde ;)

1. Er videoen værd at dele? 

- Folk deler ting der lærer dem noget, får dem til at føle noget eller grine (Learn,Love,Laugh)

- Er den over 1-2 min, så er den måske allerede for lang? Måske ikke, men det gør det sværere at få den delt.

2. Frem med knofedtet, du skal SELV finde de fora hvor mennesker der elsker opskrifter hænger ud.

Du må ikke reklamere for meget. Det handler om at være (i det mindste fremstå) som reelt interesseret i det fællesskab du laver et indlæg i.

Find nogen der allerede søger efter opskrifter eller præcis det vidoen handler om, så din video bliver til et svar på deres spørgsmål.

3. Del på reddit.com

- Det giver ikke nødvendigvis noget, for man kan ikke bare komme udefra og tro at folk synes godt om et indlæg, med mindre det er ekstraordinært godt indhold.

4. vær tilstede

- Sørg for at svare prompte på enhver kommentar alle de steder du har lagt en føler ud.

-Tilbyd ekstra informationer hvis nogen er meget interesseret

5. brug dit netværk!

Du har et, ik? Hvem har du allerede hjulpet med at promovere? Pay it forward. Sørg for at mange har oplevet dig hjælpe dem først.

Få familie, venner, kollegaer til at hjælpe. Måske ved at skrive en personlig besked til dem...hver.

Ja det var ikke en bunke links til dig, men jeg håber du kan bruge det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00

Det var et rigtig godt, brugbar, og uddybende svar, som jeg kan bruge.

Tusind tak Wink

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)