Hej Gitza83.
Det er min opfattelse, at der er rigtig mange penge at tjene på at sælge legetøj fra en rigtig flot og brugervenlig
webshop.
Det er også rigtig mange
webshops af den type, så der må være noget om snakken.
Du skal skille dig ud fra mængden ved dine produkter, som skal være af god kvalitet. Hvor mange gange har du ikke selv set legetøj, importeret fra Østen, som rent ud sagt var noget værre bras - og oftes farligt for børnene. Der findes også et hav af regler på området, som man skal have 112% check på ellers er man lukket, førend man egentlig er startet op - og det var jo ligesom ikke meningen, vel?
Tag et kig på alle de mange andre webshops, som sælger legetøj og lær af disse. Nu nævner du udstyr, hvilke udstyr er der tale om her?
Findes der ikke en overordnet organisation i Danmark indenfor legetøj, som kan hjælpe dig lidt videre i din søgen?
Du skal igang nu, hvis du skal have julehandlen med, børn bliver i dag forkælet i uhørt grad.
Børnetøj og lignende ville jeg ikke turde røre med en ildtang, der er alt for mange om buddet.
PS: Læs også diverse artikler m.m. bl.a. fra Christian fra Effektiv Markedsføring, han ved noget om emnet.
Du finder ham her:
www.effektivmarkedsfoering.dk
Brian: Du fik smilet frem

Rigtig god og rammende artikel i din blog. Jeg kan ligefrem se dig for mig, rive dig i håret, da du skrev artiklen. Jeg må nok hellere læse lidt flere af dine artikler, som alle kan lære af

Ønsker dig alt held og lykke med din nye webshop, Gitza83