Hej jeg har et brændende ønske om at komme til at arbejde med udviklingshæmmede gerne med autisme ,- nedsat funktionsevne, jeg er Social og sundheds assistent fra 95, har arbejdet i plejen/hjemmeplejen og daghjem, har personlig erfaring med ASF og ADHD gennem 23 år. Jeg har kursus: studie III norden (Håndtering af problemskabende adfærd), kan man opdrage en teenager, samarbejdet problem løsning, assertiv kommunikation og en masse kurser i kreative udfoldelser. Så har jeg været 3md i daghjem med udviklingshæmmede m/autisme og fik der bekræftet at det er lige mig, i store træk her kan jeg fortælle lidt om mig selv. jeg masser af tålmodighed, er med dem hele vejen rundt og føler og mærker og bruger mig selv rigtig meget og har humor. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg skal den vej, jeg har søgt mange steder, 18 timer og opefter.. alle tider på døgnet men har stadig ikke fået stillingen, men måske jeg mangler noget, nogen der har en god ide? Jeg ville være taknemlig for alle gode forslag. Kurser, arbejde som frivillig som…. eller noget helt tredje. Jeg en frisk pige, bor i stor København, Glostrup og er 47 år.
|
Dygtiggøre mig… hvordan ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)