Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler der på min hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg er ny herinde og synes det er virklig fedt med denne hjemmeside.

Når, nu til sagen.

Jeg har en butik på østerbro og ville meget gerne have kritik om min hjemmeside..

-Mangler den noget

-Kan alle forstå den

-fejl i teksten

Hilsen Lucas

SPIS DEM GLAD I LUCAS` MAD

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:56
Hej Lucas,

Står og er på vej ud af døren, så lige et par hurtige.

- Rullemenuen nederst på siden er flot! Men jeg mangler muligheden for at se den der lige præcis rullede væk og ud af billedet inden jeg nåede at læse den, så skal jeg bruge et par sekunder på at vente på den kommer frem igen.

- Rullemenuen; hvorfor ikke lave boksen med ''selskaber'' som et spørgsmål? Ligesom du har gjort med nogle af de andre bokse. Så mangler der næsten et ''?'' i selskabs teksten.

- Jeg blev nysgerrig da jeg så login muligheden. Men hvordan kommer jeg derind, og hvad gemmer sig derinde? :-))

Nå, men vil smutte ud af døren :-))

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:04
Hej du og velkommen...

Det er da en flot side..... om man er til flash er en smagssag. Personligt, bliver jeg lidt irriteret over at skulle vente på, hvad du vil vise mig ;o)

Siden er meget appetitlig ;o)

Det ville være dejligt, hvis menu-scroller reagerede på min scroller på musen.

De der tre ting der skifter er egentlig ok, men måden de skifter på er vildt irriterende (mildt sagt). Jeg er endnu ikke kommet igennem menuen, af samme grund. Det kunne laves lidt mindre opmærksomhedsskabende, så ville det være cool.

Lækkert med lækre billeder...

Jeg fik trykket nogle gange på sort oliven i menue, fordi jeg troede at du ville fortælle om maden. Måske ville det være en idé at skrive "om os" i stedet eller "Om sort oliven".

Hvis du ikke bruger den kedelige poseparmasan, så ville jeg gøre opmærksom på det.....det var det første jeg tænkte på, da jeg så det første billede efter at have trykket menu.

Der står "pris list" og ikke "prisliste" eller "price list"

Hvorfor har du både menu og prisliste? Det gør mig lidt forvirret, da det er to sider af samme sag.

Ingen grund til at have åbningstider i drop down, det kan stå i venstre side sammen med adresse og tlf.

hvis du insisterer på at have både menu og priser, så er der rigelig plads til at de kunne være ved siden af hinanden

Når man klikker på menu og den skal loade billede, så kommer der en hvis popup-lignende ting....er det nødvendigt? (er ikke tekniker)

Der står login password login øverst i højre hjørne, men det er ikke gået op for mig endnu, hvorfor det står der.

Det er næsten usynligt, at det er takeaway.......det er skidt

Lækker side og kommer jeg i nærheden, så kigger jeg ind og køber noget mad ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 19:08
Rigtig flot hjemmeside. Jeg synes at den virker meget fyldig, uden at det er for meget.
Jeg synes tit at flash hjemmesider virker tomme, det synes jeg du er kommet godt fra.

Som allerede nævnt ville det være kanon at kunne scrolle med musen.

Jeg har endnu ikke fået aftensmad, så jeg er lige pludselig kommet i tanke om at jeg er sulten. Med de super gode billeder bliver man virkelig fristet.
Super arbejde!

Desuden har jeg været meget aktiv i bodybuilding, så at se Protein Pasta er virkelig stort. Hvis jeg stadig var meget aktiv, ville det helt sikkert få mig til at vælge dig i stedet for en anden, da det er meget svært at få "ordentlig mad" ellers.

Desværre bor jeg i Århus, så det er en lang rejse.

Jeg håber det har kunnet bruges. Held og lykke fremover

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 19:28
Hej!

Jeg synes din hjemmeside ser flot ud, og den er yderst informativ hvilket gør jer mere troværdige.

Der er sådan set ikke så meget at anmærke fra min side (som du ikke allerede er blevet fortalt af de andre Amino''er). Men husk at "I" skal stå med stort. ;)

Held og lykke fremover, der er bestemt potentiale!

Mvh. Artemis

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:33
Jeg kan (i FireFox 2.0.0.6 på Mac) ikke rulle ned på siden som jeg plejer - jeg er nødt til at bruge musen til at trække nedad. Normalt bruger jeg bare min touchpad :)
Hvis du forstår hvad jeg mener?

Ellers er det en spændende side (jeg har kun kigget hurtigt).

www.nfdesign.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:59
mange tak for hjælpen. Er virkelig glad for jeres hjælp. De fejl som vi har begået på siden har vi ikke selv kunne finde. Men det bliver rettet nu. mange tak for det alle jer amino´er..

Bedste hilsner Lucas...

SPIS DEM GLAD I LUCAS` MAD

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)