Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Jura og boligloven - Står til at blive smidt ud af min lejlighed.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino!

Jeg bor til leje på Nikolaj Plads 25. Jeg har lejet lejligheden, af en virksomhed som havde lejet hele ejendommen af Jeudan. Virksomheden er nu gået konkurs.

Jeg har ringet ind til Jeudans advokat, for at høre noget om det hele. Det eneste jeg fik afvide var, at jeg og de andre 4 som også har værelser her, skal være ude inden fredag, da fogeden kommer.

Jeudans advokat fortalte mig, at når firmaets lejemål stopper, er vores kontrakt ikke længere gældende. Det kan jeg ikke forstå, for hvis jeg kigger i lejeloven synes jeg at finde helt andre svar på det hele. Den nu konkurse virksomheds advokat, har også fortalt at det burde de ikke kunne gøre mod os, da vi er så godt stillet som lejer.

Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal håndterer det hele. Jeg blev anbefalet at lave et oplæg herinde, hvor jeg måske kunne få noget hjælp, da jeg ikke kender reglener.

Håber der er nogle som kender en masse til Jura og boligloven!

/Asmus Hansen
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bailey:
Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre og hvordan jeg skal håndterer det hele.

Kontakt LLO de kan 100% hjælpe dig.

/allan

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:00

her er lidt her omkring opsigelse og  ophævelse af lejemål lyder som en lidt mærkelig fremgangsmåde har i betalt leje og har i navn på postkassen ?Big Smile 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47191
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13

DesignYOU:
Kontakt LLO de kan 100% hjælpe dig.
Jep kontakt dem http://www.lejerneslo.dk/ omg hvis det er privat lejemål lyder det helt forkert. Hvis I er flere, så slå jer sammen om fælles henvendelse

vh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:34

I de fleste store byer er der rådgivninger hvor du kan modtage gratis retshjælp fra advokater i din retskreds omkring jura og boliglovgivningen. Nu kan jeg jo se at du kommer fra Københavns kommune så prøv og kontakt kommunen. De kan sikkert hjælpe med nogen adresser hvor du kan få noget rådgivning så du kan komme videre med din situation. De kan guide dig videre. Derudover er der også oprettet Huslejenævn i de fleste større byer som angivelig også vil kunne hjælpe dig videre. Så held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)