Mange virksomheder oplever i dag, at de ikke får det optimale ud af deres investering i en ny hjemmeside eller online forretning i form af en webshop.
Du har måske i længe gået og undret dig over, hvilke tiltag og forbedringer du kan gøre for at enten din konverterings rate eller din salgs procent skal stige.
Svaret på dette er, at du ikke kan gøre noget, det kan vi.
Vi har hos seo-optimeringen.dk års erfaring med, at forøge vores kunders omsætning ved hjælp af online markedsføring. Du kan med online markedsføring optimere forretningsprogcesser, styrke kunderelationer, hvilket i sidste ende vil resultere i en øget indtjening for din virksomhed. Vi udvikler strategiske løsninger der med udgangspunkt i jeres forretningsmæssig målsætninger hjælper jer med, at opnå disse.
Helt konkret kan vi forbedre din forretning med følgende ved hjælp af forskellige online tiltag som vi kan hjælpe dig med. Vi kan hjælpe dig med tiltag såsom:
Se meget mere på vores hjemmeside http://seo-optimeringen.dk/priser/ hvorpå du kan få et størrere overblik over de services samt produkter vi kan tilbyde dig.
Hør hvad mine kunder fortæller om min pakke løsning
Jeg vil ikke virke kritisk, men synes online markedsførings pakken er uklar ift. hvor meget man får.
I starter med at skrive 15 søgeord og og lidt længere nede står der så optimering af title, header og andet ift. seo men gælder det så for 15 undersider hvoraf de 15 søgeord som i har analyseret jer frem til, var dem som kunden ønskede? Eller er det 15 søgeord til en underside?
Og igen med jeres seo artikler, er det så 15 SEO artikler til de 15 søgeord?