Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give lidt feedback på blog?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

Med hjælp fra nogle dejlige mennesker her på amino fik vi bloggen : http://mettewindt.dk/ sat op, hvor Mette vil blogge om sit liv.

Syntes i der er noget som der kan gøres bedre?

Og vil du være en dårlig idé at smide noget affiliate på?

- Der kommer snart facebook på siden..

God weekend

- Mads

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 19:53

Det er meget uoverskueligt ned ad forsiden. Prøv at begrænse indlægene med et "read-more" tag (kan se det er Wordpress du bruger), hvor du kun viser en lille bid af indlægget på forsiden, hvorefter man skal klikke ind for at læse mere.

Mvh Nicklas

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville vente lidt med at smide adsense eller affiliate på bloggen til den havde nogle flere artikler og besøgende. Ellers så oser det for meget af, at man bare gerne vil tjene nogle penge på bloggen - og det kan folk ikke lide :) Prøv forresten at tilmeld siden Bloglovin.com - det har givet en masse besøgende til en af mine veninders blog :)

Find det billigste bredbånd på www.billigtbredbånd.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:12

Mads:
Syntes i der er noget som der kan gøres bedre?

dobbelt linie afstand, man læser det som flere afsnit ?

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:08

Tak for "rådene" noget af det er allerede ændret, og andet bliver ændret senere!

Tak for hjælpen! :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 01:11

Hey

Overskriften er total turn off, næsten ulæseligt.

Der er fejl på facebook "link til min facebook"

hvad med " mine billeder" ved siden af "min historie" og "om mig"

Der står mail til min historie.... find på noget andet.

Brun er ikke altid den bedste farve, selv om, det lykkedes meget godt for dig. Så genovervej det lig.

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 01:25

Mads,

Når du laver sådan noget, så er der efter min mening, kun 1 ting man skal huske.

*** Keep it simple (Hold det simpelt)

Her er mine første tanker om siden, og betragt det venligst som konstruktivt.

- Standard wordpress, uden sjæl. Der er mange som benytter en standard wordpress, inkl. mig selv til "standard" ting, men siden fanger mig ikke.

- Design/Layout tiltaler ikke mig til at blive på siden. Det er en mørk side, men også et mørk emne, som de fleste ikke taler om.

- Nye indlæg/Nye kommentar, står både i venstre side og i bunden af siden. Der kan jo være en årsag til det, men det kan betragtes som unødig fyld.

- Kalender har intet formål, andet end man kan klikke på en dato for et indlæg. (slet den)

- Mulighed for at skrive kommentar uden man er logget ind, kan betragtes som en sikkerheds brist.

- Hvis tanken er at man skal følge Mette, hvorfor så ikke benytte Facebook eller Twitter noget mere, evt. også til at håndtere kommentarer? På den måde bliver budskabet også skredt ud. (ved ikke om det er muligt)

- Mangler noget yderligere Facebook integration, hvor det enkelte indlæg man få en "LIKE".

JDMF

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 22:31

Guys, jeg elsker at i gider at fortælle jeres mening!! TAK!

Jeg har lige nogle uddybende spørgsmål som jeg vil være super glad for, at i svarede på.

Spletslai Nang:

Hvor stor der "mail til min historie"? For det skal væk! :)

Og hvilken fejl er der med "like til min facebook"?

Jdmf:

- skal vi finde et andet tema som ikke er så meget brugt?

- Nye kommentar, indlæg og kalender er ændret

- Syntes du at personer skal oprette sig som brugere, inden de kan kommentere? :)

- der er kommet facebook "Like" knap på hvert indælg

Håber i vil svare på disse spørgsmål, I er en kæmpe hjælp!!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 22:44

Mht. til kommentarene kan du installere dette plugin, som omdanner dit almindelige kommentarfelt til facebook kommentar. Dette gør at folk skal være logget ind og er mere sikkert som jdmf beskriver det. Det bliver også nemmere at følge med på bloggen ved at lade kommentarene køre over fb som forhåbentlig vil give større engagement.

Du skal have oversat noget af temaet som står på engelsk, her kan du fx bruge Poedit.

Der er forresten en fejl i dette indlæg http://mettewindt.dk/mettes-historie/ øverst. Ser ud til at være et andet facebook plugin

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:50

Om der skal affiliate på eller ej, skal nok være Mettes beslutning. ;-) Personlig har jeg ikke noget imod affiliate på personlige blogs, så længe det blot er links i et blogindlæg hvor man måske kan købe et produkt der bliver omtalt eller lign. Synes ikke der skal banner-annoncer på en personlig blog.

Jeg synes designet er super fedt - Dog er der nogle sprog-fejl der lige skal oversættes.

Udover, at I ikke lige har fået oversat hele teamet synes jeg også det er synd at Widgets i Footer ikke bliver udnyttet godt nok - Evt. få Widget med nye indlæg, kategorier og tags derned?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)