Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find Google PageRank via Google API eller PHP script

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har brug for at kunne finde Google PR for en række domæner, dynamisk - gerne via et PHP script og/eller Google''s eget API.
Svjh. kan man ikke via Google''s API, men findes der nogle måder der er præcise og som kan give mig det jeg vil have?

Jeg skal bruge det til et site hvor jeg lister en række domæner, ud for hvert vil jeg gerne vise G-PR.

Det skal naturligvis være præcist og ikke et gæt. Har fundet tools der ''gætter'' næsten rigtigt hvergang, men det er ikke godt nok... Kan jeg mon få noget der er ''godt nok''?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:06

Du kan ikke få et tal der er mere præcist end det der udlæses via toolbaren - og det er aldrig helt præcist, eller fuldt ud opdateret.

Du kan automatisere indhentningen af PR-data ved at hacke toolbarens checksum, og sende det rigtige request til Google. Det er lidt nørded, og kan godt drille lidt, men når det kører virker det. Jeg har selv brugt det i mange år nu :)

Du skal blot huske ikke at sende for mange hurtige forespørgsler til Google - så blokerer de din IP. Tro mig - jeg har prøvet det hundredevis af gange hehe

Selve koden til dette hack er ikke noget jeg deler med andre. Det har taget en del tid at få min egen løsning til at køre ordentligt, så det holder vi for os selv, og vores kunder. Men hvis du leder lidt kan du sikkert finde stuimperne til det ude på Nettet ...

En anden grund til ikke at gå i detaljer her er, at jeg ikke er helt sikker på om det ville være lovligt - og det er ikke fair at sætte Martin i den situation at nogle sure advokater kommer efter ham ...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Jeg tænkte nok at Google kunne finde på at blokere min IP såfremt jeg spørger for meget, hvilket efter alt at dømme vil ske ganske hurtigt... Jeg må finde på noget andet, evt. bruge nogle af de mange services som tilbyder at man kan se sin PR, de har sikkert sat en mekaniske op der gør at de spørger fra mange forskellige IP''er og ikke blot fra en.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:00
Hvis du bare hamrer løs på de andre services der findes lukker de af for dig på samme måde som Google :)

Der er ikke så meget andet at gøre, hvis det er store mængder sites du vil tjekke PR på, end at få lavet noget selv.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Så du mener at eneste måde er selv at råde over en række forskellige IP''er som ''mit system'' kan cykle rundt imellem ved hver forspørgsel, for at skjule sine ''ugerninger'' så meget som muligt?

Jeg ved ikke hvor mange request jeg kommer til at lave, i starten måske 100-300 pr. dag og herefter stiger det vel stille og roligt...
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:09
2-300 kan du sagtens lave fra samme maskine, hvis du fordeler det lidt ud
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:03
http://mc-solutions.dk/pagerank/?query=amino.dk

og i modsætning til den anden Mikkel lever jeg ikke af at lave søgemaskine optimering så jeg kan nok godt overtales til at dele guldkornene.
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:05
http://mc-solutions.dk/pagerank/?query=amino.dk

Bare mig eller virker systemet desværre ikke?, den melder om en php class fejl. ved ik om det bare lige er midlertidigt, men den brokker sig ihvertfald :)

Er nemlig selv interesseret i hvordan man kan tjekke diverse ting op imod google.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:24
Det er hvad der sker når man nørkler videre med koden efter man har lagt den op :) Den virker igen nu og viser flot Aminos pagerank på 5 :)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:46
Hehe, kender det problem for godt ;)

Er det så noget ud har lavet fra bunden med det request, eller bruger du en af de mange services og bare henter værdien fra en anden side?, eller har google en api til det?

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)