Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange markedsfører deres "MLM"/Netværkmarketing/Direkte salg, på nettet ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes mange af de indlæg der kommer handler meget om at få så mange firmaer reklameret som overhovedet muligt


Måske tager jeg fejl, men kan ikke undgå at ligge mærke til det næsten altid handler om det nye et eller andet der er kommet til Danmark.

Men jeg har den ide om at de fleste MLM/Netværk Marketing/DirekteSalgs firmaer folk reklamere om handler mest om OFFLINE Marketing

Ret mig hvis jeg er forkert ?

Men jeg vil gerne snakke mere med folk der bruger Online marketing, som øver sig på, eller virkelig forstår sig på at bruge nettet

både PPC (PayPerClick) altså betalt marketing, men også med Gratis Marketing.

Vi lever i 2013, vi er i informations alderen, det smarteste i mine øjne er at bruge nettets Mange muligheder til at få virksomheden til at vokse,
jeg synes det er ude af mode at gøre det på den Oldschool måde ved at gøre det OFFLINE

Ville være fedt hvis der var flere der gør det på den samme måde.





Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop igang med at bygge min forretningsside indenfor et MLM koncept, hvor jeg agter at bruge internettet i høj grad.

Men ja, meget MLM foregår offline, og det er faktisk utrolig lidt nettet bliver anvendt til at skabe opmærksomhed indenfor dette område sammenlignet med andre - ihvertfald af hvad jeg har observeret. Men det gør jo bare konkurrencen desto meget mindre for dem som vælger den platform :)

Personligt tror jeg, at det har noget at gøre med kulturen indenfor MLM. Det bygger jo meget på persolige relationer, og de fleste folk netværker jo til fysiske møder, hvor de kan introducere det produkt/service som de arbejder med.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.facebook.com/search.php?o=65&init=dir&q=AVON

http://avon.com/

Selv her i Marokko er de stærke.

 

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kan også være lidt svære at skabe tillid online, end ved et personligt møde på et hotel med fine knappenåle som betyder et eller andet random.

Syntes da der er en del jeg støder på rundt omkring som prøver hverve medlemmer online,

Måske det bare er mig....
Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en god ide du gør det, og mit er også kun internet baseret

Men der er selvfølgelig meget at lærer, både Tech mæssigt, men også psykologisk da folk kan være meget skeptiske når ikke de mærke eller se et fysisk produkt, hvilket er forståeligt

Ja jeg synes også det er meget lidt nettet bliver brugt, i hvert i Danmark synes jeg ikke det er særlig udbredt blandt folk.

Men ja du har ret :), konkurrencen er meget mindre på det punkt, hvilket jo er meget rart.

Jeg tror også det er gængs at tro man bygger en MLM/NM/Direkte salg (hvad end man kalder det) forretning på den måde

F.eks tager man Amway som vel er et af de største MLM firmaer overhovedet, de tjener Flere milliarder om året, og de lærer stadig deres Prospects (kan ikk huske hvad det hedder på dansk) at snakke med sine venner og familie, og dele flyers ud på gaden

Og ser man f.eks på Top 500 Income Earners i verden så er det Amway der tager føringen

Top 500 Rigeste i verden

Så det de gør virker helt sikkert, men netværke kan man jo også på nettet, det går bare meget hurtigere og du kan nå ud til flere folk på samme tid

Og hjælpe flere folk på samme tid.



Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Det kan også være lidt svære at skabe tillid online, end ved et personligt møde på et hotel med fine knappenåle som betyder et eller andet random.

Syntes da der er en del jeg støder på rundt omkring som prøver hverve medlemmer online,

Måske det bare er mig....

Nej jeg tror helt bestemt du har ret..

Det er bare ærgerligt folk ikke har fået øjnene op for det, fordi er man god med et kamera/video

Så kan man jo hurtigt skabe relationer, og du kan gøre det fra dit eget hjem

man kan jo nå ud til mange flere på en gang.

F.eks hvis du sætter en video op et sted hvor du beskriver noget eller giver noget værdi af en art som du ved folk kan bruge

Og du så laver noget god gang SEO og markedsføre den video ordentligt så vil den jo være der for altid og du skal ikke stå og forklare det samme 100 gange til flere forskellige personer

You Set, and Forget it.

Meget mindre arbejde, og det er meget mere effektivt.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Som sådan er online reklame godt nok men der er nogle faldgrupper. For det første så handler det om personlig kontakt da man skal skabe tillid. En arbejdsgiver ansætter heller ikke nogen uden personlig jobsamtale.

Dernæst er der så mange forskellige firmaer at vælge i mellem og en del af disse overlever ikke det første år. Det er typisk at hurtig voksende firmaer åbner hele verden online på en gang. Nogen er reel men desvære er der også nogen som planlægger at lukke med vilje. Disse firmaer har ingen visioner og tit ingen rigtige produkter. 

Online firmaer mangler tit ledere i de enkelte lande og alting er på engelsk.

Jeg har mødt flere som har skiftet selskab 4-5 gange på et år. En sådan personer vil jeg ikke vælge som Sponser da man jo ikke ved hvornår personen skifter igen.

Mit råd er du vælger dit selskab med omhu og så stå ved din beslutning. Husk de personer du tilbyder forretningen er personer som stoler på dig. Troværdighed er nøgle ord.  

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mscheelhardt:

Og ser man f.eks på Top 500 Income Earners i verden så er det Amway der tager føringen

Top 500 Rigeste i verden

Så det de gør virker helt sikkert, men netværke kan man jo også på nettet, det går bare meget hurtigere og du kan nå ud til flere folk på samme tid

Og hjælpe flere folk på samme tid.

Altså...1. Listen holder da vist ikke en meter, hvor har du fået tallene fra? 2. netværke på nettet går muligvis hurtigere, men jeg vil gerne se dine beviser på at du både hjælper flere på samme tid, og at det er noget der både fortsætter og der er forbundet en økonomi med.

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt ville jeg målrette min online profil til at gøre relevant information tilgængeligt, samt til at tilbyde interesserede at oprette den første kontakt. Jeg ville aldrig satse på at vinde folks tillid over nettet, og du kan jo spørge dig selv om i hvilket omfang du ville udvise tillid til et koncept og en person du udelukkende havde læst om? Det være sagt, så er det jo en fremragende mulighed at gøre information tilgængelig, og følge op med en kontaktformular således at folk har mulighed for at høre mere.

Det er den fremgangsmåde jeg vil anbefale en professionel netværker at anvende.

Tilmeldt 26. Jan 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Empower Network Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mscheelhardt:

Og ser man f.eks på Top 500 Income Earners i verden så er det Amway der tager føringen

Top 500 Rigeste i verden

Så det de gør virker helt sikkert, men netværke kan man jo også på nettet, det går bare meget hurtigere og du kan nå ud til flere folk på samme tid

Og hjælpe flere folk på samme tid.

Altså...1. Listen holder da vist ikke en meter, hvor har du fået tallene fra? 2. netværke på nettet går muligvis hurtigere, men jeg vil gerne se dine beviser på at du både hjælper flere på samme tid, og at det er noget der både fortsætter og der er forbundet en økonomi med.

Okay, hvorfor holder den så ikke en meter ?


Tallene er lånt fra http://www.10incomes.com/page/top-500-mlm-earners

Og jeg tror de stemmer meget godt.

Okay hvis nu vi tager udgangspunkt i Empower Network, så kan jeg vist give dig et godt billede der beviser det meget godt

Nu kan du desværre ikke se alle på billedet, men det er et udsnit af almindelige mennesker som tjener gode penge i Empower Network.

Ellers kan du se resten af billederne fra deres Event i Austin "Release Your Inner Badass"

Så det er et godt bevis på der bliver hjulpet flere, men jeg mener også at man bruger meget de såkaldte Coaching Call's

Hvor man nogen af toplederen (behøver man selvfølgelige ikke at være) laver nogen call's hvor der f.eks er 1000 lytter på, på en gang (eller mindre)

Hvor de så lærer fra sig..

... og det er det jeg mener med at det er en smart måde at nå ud til flere folk på, og lærer flere folk på samme tid, imens folk sidder i deres eget hjem.

Plus de har nogen geniale træningsprogrammer Online, hvor du må den måde kan nå ud til en masse mennesker.

Kan læses her http://socialmediabar.com/hvordan-virker-empower-network

"og at det er noget der både fortsætter og der er forbundet en økonomi med." <-- jeg forstår ikke lige dit spørgsmål der.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)