Hej Morten. Tak for hjælpen. Jeg prøver og ser om panda evt. kan finde noget. Tror lige jeg vil prøve om firefox giver de samme problemer også. |
Min pc bliver søvnig!!
Billigt Hundeudstyr Online
Jeg har selv haft en PC med Norton Antivirus, og den fandt aldrig noget når jeg scannede. Så prøvede jeg for sjov at køre http://housecall.trendmicro.com og den fandt en del virus, spyware etc.!!! Den dag skiftede jeg antivirus softwaren ud. mvh Carsten |
Hvad bruger du så ` Hvis det er linux hvilken distribution kan du anbefale |
|
Jeg er en simpel bruger - der bare vil have at tingene virker, og er ikke opdateret nok til at kunne anbefale noget helt bestemt system. Min egen computer gennem de sidste godt 4 år er en Mac. Det har været helt gnidningsfrit og mere stabilt end noget andet jeg har prøvet. Jeg har også i noget freelancearbejde siddet ved Linux-maskiner. Har virket fint. Det gør Windows ganske vist også - men her har jeg haft mere bøvl med genstarter og uforklarlige hændelser. Som almindelig bruger uden evner til nogen særlig afhjælpning af opståede problemer. (For en sikkerheds skyld vil jeg sige, at jeg er helt fri for nogen "religiøsitet" med hensyn til hardware og software. På den måde er jeg enig i et tidligere indlæg: har man et problem, er svaret ikke at skifte styrestystem, men at løse problemet. Hvis man alligevel nærmer sig en udskiftning kan man derimod lige så godt se på alle muligheder) |