Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min pc bliver søvnig!!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Morten.

Tak for hjælpen.

Jeg prøver og ser om panda evt. kan finde noget. Tror lige jeg vil prøve om firefox giver de samme problemer også.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:32
Ja, det kan være en god ide at prøve en af de online virus/spyware scannere som findes. Især når man benytter Norton, som jeg ikke kan anbefale. Det er klart det mest kendte produkt, men bare fordi det er kendt, og de har et stort marketingsbudget, er det ikke nødvendigvis det bedste produkt.

Jeg har selv haft en PC med Norton Antivirus, og den fandt aldrig noget når jeg scannede. Så prøvede jeg for sjov at køre http://housecall.trendmicro.com og den fandt en del virus, spyware etc.!!! Den dag skiftede jeg antivirus softwaren ud.

mvh Carsten
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:35
Dato: 01-08-2007 08:31:26 Forfatter: Racing Scandinavia - vil blot tilslutte mig svaret fra mcsolutions.

Droppede selv Windows for godt fire år siden - og har ikke haft et eneste problem siden,
og langt større stabilitet.

Hvad bruger du så `

Hvis det er linux hvilken distribution kan du anbefale

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:38
Hvis du overvejer Linux saa proev Ubuntu....det er virkelig nemt og som gammel Linux bruger der har proevet alt fra at bygge mit eget system til de store dyre Enterprise loesninger kan jeg sige at Ubuntu er endt som min favorit til arbejdsstationen.
Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:01
Håber at andre kan hjælpe her.

Jeg er en simpel bruger - der bare vil have at tingene virker, og er ikke opdateret nok til at kunne anbefale noget helt bestemt system.

Min egen computer gennem de sidste godt 4 år er en Mac.
Det har været helt gnidningsfrit og mere stabilt end noget andet jeg har prøvet.

Jeg har også i noget freelancearbejde siddet ved Linux-maskiner. Har virket fint. Det gør Windows ganske vist også - men her har jeg haft mere bøvl med genstarter og uforklarlige hændelser. Som almindelig bruger uden evner til nogen særlig afhjælpning af opståede problemer.

(For en sikkerheds skyld vil jeg sige, at jeg er helt fri for nogen "religiøsitet" med hensyn til hardware og software. På den måde er jeg enig i et tidligere indlæg: har man et problem, er svaret ikke at skifte styrestystem, men at løse problemet. Hvis man alligevel nærmer sig en udskiftning kan man derimod lige så
godt se på alle muligheder)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)