Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook og Twitter opdatering samtidig - Godt for SEO?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Amino.

Jeg læste engang af en klog Thomas Rosenstand, at man IKKE skulle gøre brug af Facebook og Twitters tjeneste der forbinder med hinanden, sådan at opdateringener bliver synkroniseret i mellem. Man kan tydeligt se at den skriver akkurat det samme, og derfor i mine øjne giver dublicate content

Men er det overhovedet et problem?

Når man søger efter problemet på Google, synes jeg kun den kommer med guides til hvordan man skal gøre. Men det er jeg sådan set ligeglad.

- Er der nogle der er klar over om det skader, eller gavner - rent SEO mæssigt? Fordi for mig, lyder det altså lidt kriminelt. Men det kan være jeg tager fejl?

Kan faktisk se at nogle af de store SEO drenge gør det, så derfor undrer det mig at jeg kan læse at det er en dum idé. Det gjorde jeg i SEO-LEX 12

http://www.simplyzesty.com/social-media/10-ways-to-simultaneously-manage-all-your-social-media-accounts/

http://www.makeuseof.com/tag/10-ways-update-facebook-twitter-simultaneously/ 

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra København
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:01

Jeg hopper lige med på indlægget. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Fra  Wyn Business Skrevet kl. 16:04

Hopper også lige med på vognen!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lasse og Alexander: I kunne jo også bare tilmelde jer at få en email, når der er nyt i tråden i stedet for at skrive det i et indlæg ;-)

Og til emnet: Jeg er stadig ikke tilhænger af at poste det samme ud i flere sociale medier. Det ER duplicate content, og det VIL med sikkerhed give større synlighed at variere indlæggene på tværs af platforme.

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 22:54

Det er som sagt også hos dig jeg har læst det, og jeg vælger at følge dine råd ;)

- Men når det så er sagt, så ser jeg andre der gør det. Det er ikke god skik at nævne navne her på Amino, så det undlader jeg at gøre. 

Det giver jo også pænt meget logik.

Thomas Rosenstand:

Og til emnet: Jeg er stadig ikke tilhænger af at poste det samme ud i flere sociale medier. Det ER duplicate content, og det VIL med sikkerhed give større synlighed at variere indlæggene på tværs af platforme.

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:00

Kan man så smide den samme link (f.eks. Til en artikel man har skrevet på sin egen side) på de forskellige socialmedier med forskellige introduktions tekst?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 23:00

Kan man så smide den samme link (f.eks. Til en artikel man har skrevet på sin egen side) på de forskellige socialmediet med forskellige introduktions tekst?

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 03:54

Er det dublicate content, hvis man udgiver den samme artikel 2 gange - på forskellige artikeldatabaser?

Eller SKAL man skrive en ny til hver?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:45

Denise Conradi:

Er det dublicate content, hvis man udgiver den samme artikel 2 gange - på forskellige artikeldatabaser?

Eller SKAL man skrive en ny til hver?

Ja, det er bestemt duplicate content og noget stort set alle indehavere af artikeldatabaserne ligger mærke til og slettet igen. 

Kristian Ole Rørbye

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Fra  www.kbhvandski.dk Skrevet kl. 08:27

Super! Tusind tak for svar

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)