Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QR koder med Facebook check-in

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er i tvivl om dette kan lade sig gøre, men kan man ikke lave en QR kode, som laver en status opdatering, hvor den pågældende side automatisk bliver tilføjet til "check-in" feltet?

Har fundet ud af at hvis man skriver fb://page/1347150232 så kommer man ind på siden med ID 1347150232 - Så langt så godt.
Men er det muligt at lave sådan at når man scanner QR koden hos f.eks. en restaurant. Så går den direkte ind og tilføjer stedet i "check-in" feltet, og altså checker kunden ind på restauranten. (Via mobiltelefonens Facebook app)

Den skal jo bare gå direkte til brugerens egen væg, hvor status opdatering er igang, og feltet "check-in" automatisk er udfyldt 

Jeg har tidligere set at Facebook dokumentationen (Facebook Custom URL scheme) skifter lidt rundt. Meget forvirrende, men jeg har læst mig frem til at fb://place/1347150232 eller fb://places/1347150232 kan tjekke den pågældende bruger ind på det ID der står skrevet sidst. Men dette virker altså ikke.

Jeg har yderligere prøvet fb://place/fw?pid=170137036344463 men det virker heller ikke. Er der nogle der ved om dette overhovedet kan lade sig gøre?

Mvh. Michael Bay Sørensen

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)