Du kan blot benytte WooCommerce med Wordpress. Det er et webshop plugin og har indbygget lagerstyring. Så kan du ikke udleje mere end du har til rådighed. Jeg bruger det selv i to af mine shops (dog ikke udlejning, men princippet er det samme).
Der er nu to der introducerer ideen om en magento løsning, men jeg har brug for at se eksempler.
Så kan I ikke lægge et par links ind, så jeg kan se hvordan det er løst?
Nu er magento også en lidt dyrere løsning, så derfor skal der være gode argumenter - men funktionalitet er langt det vigtigste, så jeg er nødt til at prøve det først.
Løsningen med at vælge tidsperiode er tilgængelig i Checkfront løsningen, den koster $1000 om året med super backend og wordpress integration - men igen - den er ikke super brugervenlig. Det er stadig nemmere for brugeren at bruge fx en dandomain webshop og så betale og sende et forespørgsel på udlejningen. Det er en bagvendt løsning, men den er overskuelig.
1. Booking editor (Tænk billede-tagging ala facebook, bare til lokaleplaner, udstyrs-oversigter, lagerhaller, eller lign, som derefter bliver til "booking"-elementer)
2. Booking frontend
Dvs. du kan oprette dine egne punkter til derefter at booke dem i et frontend med login.
Kan skræddersyes til hvad brug det nu skulle ende med - Betalingsmodul kan fåes mere eller mindre færdigt og klar til brug fra diverse udbydere, så det er det mindste problem.