Hej Amino brugere. |
Ja, det kaldes dropshipping :)
Hej Amino brugere. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Korte svar om man må: Ja det må du godt. (dropshipping webshops gør sådan.) Hvordan du gør er faktisk som du beskriver det der. Dog hvis du skal have dankort betaling , må du ikke trække pengene før varen er afsendt (mener det er når den er afsendt). Mere info: http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-dropshipping.aspx |
Ja. Det kaldes Dropshipping. |
Hej Jens, Du kan også lave en affiliate side. Hvor du laver henvisninger omkring produkter til en anden side. Der bliver så afregnet provision når der bliver gennemført salg. På denne måde skal du ikke selv trække penge og agere kundeservice og den slags. Men fortjenesten er selvfølgelig nok mindre her - 5 - 15% på mange varer og konceptet selvfølgelig lidt anderledes. Du skal nok opveje det med hvor mange timer du dagligt havde tænkt dig at bruge på en webshop. |
Hej Peter Maler |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Tak til alle jer der kunne oplyse mig om den korrekte betegnelse for denne virksomheds metode. |
Tak til alle jer der kunne oplyse mig om den korrekte betegnelse for denne virksomheds metode. |
Ups den kom ud både med og uden rettelse |
Så er det ikke "rigtig" dropshipping, da jeg formoder at al kontakt går mellem kunde og den butik du henviser til. Det lyder som om du ønsker at lave det samme som blandt andet Miinto og Atosho (Bortset fra at Atosho ikke har en egentlig side hvor du kan se varerne. Endnu i hvert fald.) . Hvor svært det er at lave det tekniske setup ved jeg ikke, men det kan i hvert fald lade sig gøre. Der er lavet aftale med de forskellige webshops, som enten stiller feeds til rådighed, eller accepterer at deres site bliver crawlet, og vist et andet sted. Det er nok lettere at lave egen webshop :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk