Stort tillykke med jeres nye hjemmeside. Den er virkelig rigtig flot !
Hvis jeg lige skal komme med et par forslag:
1) Hjemmeside designet kan måske laves lidt bredere, og evt. lidt længere så det ikke virker så sammenpresset.
2) Savner information om hvem i er. En beskrivelse om hvad i laver, og hvem der står bag.
3) Kan se i bruger en hotmail adresse til at komme i kontakt med jer. Måske i kunne oprette en mail med adressen info@fuldfestfremad.dk ? Det vil efter min mening virke langt meget professionelt.
Håber i kunne bruge det til noget. Det er virkelig en flot designet hjemmeside.
Fin hjemmeside, men vil også lige gøre dig opmærksom på at hjemmesiden på ingen måde er optimeret til 1024x768 hvor din hjemmeside er ganske forfærdelig. Desværre er netop 1024x768 stadig en utrolig anvendt opløsning.
Jamen, siden er flot, ingen tvivl om dét.. men som de andre allerede har sagt - den er mildest talt irriterende i høj opløsning (jeg bruger 1280x800). Jeg syns siden er rigtig fin, og har faktisk fundet designet inspirerende.. jeg blev bare så irriteret over at jeg blev nød til at scroll'' hele tiden for at komme til den desiderede information.
... 2) Savner information om hvem i er. En beskrivelse om hvad i laver, og hvem der står bag. Og få fikset e-mail adressen
3) Kan se i bruger en hotmail adresse til at komme i kontakt med jer. Måske i kunne oprette en mail med adressen info@fuldfestfremad.dk ? Det vil efter min mening virke langt meget professionelt.
Håber i kunne bruge det til noget. Det er virkelig en flot designet hjemmeside.
<-- helt enig. Savner helt bestemt info om hvad det overhovedet er jeg kigger på...
Hvorfor har i en side der hedder "Drinks"? Jeg kan godt trække trådene fra mobildiskotek-> fest -> drink, men er den ikk lidt langtrukken? Måske skulle den slags blive på http://drinksdatabasen.dk/ el. lign. så folk kan koncentrere sig om JERES produkt.
Alt i alt en flot hjemmside - stort tillykke! Men få lige kigget på den opløsning.
Jeg synes bestemt siden er flot designet. Det eneste åbentlyse kritikpunkt er, som de andre har nævnt, at siden slet ikke er optimeret til 1024x768. Det er utroligt demotiverende at surfe rundt på siden når man hver gang skal scrolle ned for at se noget af indholdet.