Først. Jeg ved ikke om dette bliver til noget. Jeg vil lige høre hvad jeg skal regne med at skulle slippe. - Så jeg forbeholder mig ret til at afvise alle tilbud.
Det jeg søger er en mere kundevenlig afløser for www.miraca.dk - Der er fint med besøgende, men det kniber med konverteringen. Måske det er på tide at se på en bedre gennemtænkt shopøsning.
Du skal søger for det komplette design. Du skal overveje og gennemføre det der skal til for at shoppen ikke mister sin google-placering. Jeg sørger for varertekster og billeder.
Ting jeg indtil videre har tænkt: SEO optimering selvfølgelig. Mulighed for at bundle varer til andre varer. Mulighed for modul til Quickpay
Hvis du vil komme med et tilbud er det selvfølgelig helt fint, også i PM.
Men du er nødt til at skrive lidt om hvem du er, og hvad du forestiller dig. - Hvordan mener du siden bør være, har du nogle link der forklarer hvad du skriver? - Hvor lang tid vil det tage?
Jeg håber også at du har andre ting der skal tænkes over, end lige dem jeg har beskrevet ovenfor.
Det er helt sikkert, der kommer ikke en kontrakt ud af en henvendelse der ikke indeholder andet end 'Jeg kan lave en webshop for xxx kr.'.
Din konvektering vil nok blive meget bedre, hvis du får en prof til at lave dine varebeskrivelser, da de ikke taler til slutbrugeren
Det kunne egentlig være jeg skulle starte med det?! - Jeg mener. Det kan jeg jo prøve et par måneder, og se om det ændre noget. Hvis ikke, så er teksterne der jo til den nye shop! - Kender du nogle gode folk til at lave produktbeskrivelser?
Det kunne egentlig være jeg skulle starte med det?! - Jeg mener. Det kan jeg jo prøve et par måneder, og se om det ændre noget. Hvis ikke, så er teksterne der jo til den nye shop! - Kender du nogle gode folk til at lave produktbeskrivelser?
Jeg kender en enkelt, der rammer slutkunden hver gang
tag en snak med ham og hør om han kan gøre noget for dig og få en pris