Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du kan godt få en webshop igang for 5.000,-

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  brugbarhed.nu Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 14:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tobias Uldall-Espersen:

Vi har besluttet os for at starte 2013 med en god mulighed for kommende webshop-ejere.

Media-now / min makker Trine skrev her til morgen et blogindlæg, der præsenterer, hvordan det er overskueligt at komme i gang for få midler.

Få lidt opstarts-tips:

http://billig-webshop.blogspot.dk/2013/01/kom-i-gang-med-en-billig-webshop-for.html

Synes 5000,- virker dyrt for en standard løsning med standard design + 200 i måneden til hosting? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

Jeg mener også det er lidt dyrt, det kan sagtens gøres for kr. 3.000

Mvh. Joachim

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:24

Hej,

Jeg er meget uenig i at 5.000 for en webshop er i overkanten, hvis man får gode råd og vejledning omkring det at drive en webshop oven i.

Vores billigste Magento webshop-pakke ligger på 5.750, hvor hosting for første år er inkluderet i prisen. Her hjælper jeg eksempelvis mine kunder godt i gang, ved at lave basalt konverteringsoptimering, lave designændringer efter behov - og sørger for at shoppen er korrekt opsat mht. SEO mv. Oven i det, får man rådgivning til shoppen, som gør, at mange vil undgå børnesygdomme på shoppen. Det betyder reelt set at man betaler en smule ekstra for at komme langt bedre fra start.

Og de 5.000 man bruger på en internet butik, er altså hurtigt tjent hjem, hvis der kommer god vejledning og erfaringer med oven i hatten. Især når man tænker på, hvad en webshop kostede for 10 år siden i forhold til hvad man praktisk talt får nu i en platform som eksempelvis Magento eller Prestashop.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 08:49

Patrick Olsen:

Hej,

Jeg er meget uenig i at 5.000 for en webshop er i overkanten, hvis man får gode råd og vejledning omkring det at drive en webshop oven i.

Vores billigste Magento webshop-pakke ligger på 5.750, hvor hosting for første år er inkluderet i prisen. Her hjælper jeg eksempelvis mine kunder godt i gang, ved at lave basalt konverteringsoptimering, lave designændringer efter behov - og sørger for at shoppen er korrekt opsat mht. SEO mv. Oven i det, får man rådgivning til shoppen, som gør, at mange vil undgå børnesygdomme på shoppen. Det betyder reelt set at man betaler en smule ekstra for at komme langt bedre fra start.

Og de 5.000 man bruger på en internet butik, er altså hurtigt tjent hjem, hvis der kommer god vejledning og erfaringer med oven i hatten. Især når man tænker på, hvad en webshop kostede for 10 år siden i forhold til hvad man praktisk talt får nu i en platform som eksempelvis Magento eller Prestashop.

Det kan jeg sagtens følge dig i, men virker som om det hele er standardløsninger og det er helt okay, men prisen er ikke derefter i min optik :)

Mvh Lasse

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:05

Lasse, helt of-topic; siden med etuier på ditcover.dk viser ingen billeder af etuier men kun en farvet milimeter tynd streg, FYI :)

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 09:49

Martin Nielsen. :

Lasse, helt of-topic; siden med etuier på ditcover.dk viser ingen billeder af etuier men kun en farvet milimeter tynd streg, FYI :)

Ved det og har en på sagen :) Men tak for info ;)

Mvh Lasse

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:31

Lasse Lykke:

Patrick Olsen:

Hej,

...

Det kan jeg sagtens følge dig i, men virker som om det hele er standardløsninger og det er helt okay, men prisen er ikke derefter i min optik :)

Mvh Lasse

Hej Lasse,

At leverer en webshop er aldrig en standard løsning, selvom det kommer i en standardiseret pakke. Hver enkelt webshop har sine egne idéer og behov, som skal leveres. Derfor skal hver webshop skræddersys til et vidst niveau.

Hvis en enkeltmandsvirksomhed m. én iværksætter nu kun levede af at sælge den lille webshop-pakke (som tager udgangspunkt i min lille webshop-pakke fra Better-Web m. én webshop til 5.750 DKK), så skulle personen sælge & leverer én webshop hver ~2½ dag - hele året rundt (også i weekenderne) for at få tingene til at hænge sammen.

Så om prisen er for dyr? Det vil jeg bestemt ikke mene. Især ikke hvis der bliver taget hånd om den enkeltes webshops behov, samt at der kommer professionel rådgivning, sparring, hosting og support oven i købet.

Der er ingen tvivl om at det kunne gøres billigere, hvis de selv satte webshoppen op - men hvis webshoppen har et ønske om at undgå basale børnesygdomme, at få professionelle øjne på shoppen inden lancering - og få en SEO- og konverteringsvenlig webshop fra dag ét af, så kan et par tusinde snildt være det der gør forskellen på succes eller fiasko.

Til jer der skal have en webshop: Gør det rigtigt første gang.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)