Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder uden programmeringserfaring, drømmer om simpel og enkel modulopbygget hjemmeside modulator til opbygning af hjemmeside med betalingsmetoder m.m.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hos Amino,

Kan I anbefale en virkelig simpel og enkel online løsning på egen opbygning af hjemmeside med produktbeskrivelser, varenumre, priser, betalingsmetoder integreret og andre relevante betingelser for salg og samhandel, når jeg ikke før har arbejdet med hjemmesideopbygning og gerne selv vil lære det ?

Det må gerne være gratis eller koste minimalt, særligt i fasen hvor der skal eksperimenteres med opbygning af hjemmesiden og få betalingsmoduler til at virke etc.

I princippet kunne jeg drømme mig til en simpel modulopbygget web editor, som jeg selv ville kunne ydfylde og administrere og få op at stå, og samtidig ligne en prof. hjemmeside, uden større kompleksitet bagved hjemmesiden.

Har domæne.

Hilsen drømmeren.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress, Magento, Prestashop og hvad de ellers hedder. Dem kan du hentes gratis og installere på dit webhotel. Her kan du hente forskellige gratis templates, eller betale dig fra dem. De kan alt det du søger.

De kan i bund og grund det samme, i admin delen, og du kan rette alt det du vil i produktbeskrivelser, billeder, varenumre etc.

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Tak for din hurtige respons.

Jeg har et ubrugt domæne med webhotel hos one.com og der findes en editor, jeg er bare ikke sikker på det er den enkleste editor til at opbygge en hjemmeside, når jeg er helt nybegynder

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

På one.com kan du i kontrolpanelet - med ét klik, installere WordPress. Hvis du kan finde ud af at "spille" Microsoft Word, så kan du også finde ud af WordPress!

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for one.com kan jeg anbefale unoeuro hvis man søger en billig løsning. Da jeg hvertfald finder dem bedre end one.

Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Jean og Johnny,

Jeg tror jeg vil tjekke begge ud :-)

Det kunne være fedt hvis der eksisterede gratis web design foraer, hvor erfarne web designere (på private amatør basis) kunne coache og sparre nybegyndere som mig, af lyst :-)

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale dig at lege lidt med Prestashop eller Magento.

Det er til at sætte sig ind i, og der er mange der kan hjælpe dig, hvis der opstår problemer.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Navi:
Jeg har et ubrugt domæne med webhotel hos one.com og der findes en editor, jeg er bare ikke sikker på det er den enkleste editor til at opbygge en hjemmeside, når jeg er helt nybegynder

Nu er det jo en webshop du søger i dit første indlæg, og ikke en hjemmeside. Så jeg kan kun anbefale dig at finde et andet webhotel end One. Da de ikke lige er egnet til den slags.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Navi

Navi:
Kan I anbefale en virkelig simpel og enkel online løsning på egen opbygning af hjemmeside med produktbeskrivelser, varenumre, priser, betalingsmetoder integreret og andre relevante betingelser for salg og samhandel, når jeg ikke før har arbejdet med hjemmesideopbygning og gerne selv vil lære det ?

I CloudSprout drømmer vi om det fuldstændigt samme som dig! Vi vil bygge platformen hvor alle relativt nemt kan lave et website eller en webshop.

Når vi ser på platforme som Magento, Presta, Wordpress etc. syntes vi de er fantatiske, men også i høj grad lavet til folk der kan eller vil bruge tid lang på at lærer at kode.

Vi er rimeligt langt med CloudSprout, det er launchet, men vi mangler nogle start templates og nogle video guides. Det kommer på plads hurtigst muligt efter kæresten og jeg er vent tilbage fra Thailand, her sidst på måneden.

I CloudSprout bygger du sites via drag-n-drop i en visuel editor, hvor du hurtigt ser resultatet af det du gør. Til forskel fra de andre systemer der er nævnt er CloudSprout bygget fra bunden til at være drag-n drop baseret det vil sige alt kan rettes af folk uden kode erfaringen.

Mht. pris så er CloudSprout fuldstændigt gratis indtil får succes, ikke bare open-source gratis hvor du kun får adgang til at installerer systemet, og herefter selv skal udføre eller betale for at få systemet installeret, opsæt, opdateret løbende og rette til. Nej, med CloudSprout er hosting, installation og løbende opdatering altsammen inkluderet.
Du får hosting med i pakken, vi sørger for alle opdateringer med CloudSprout selv er istand til at opsætte og rette dit website eller shop.

Ulempen er at når du får succes, så vil vi havde et månedligt beløb for at du bruger systemet, dvs. for en webshop der omsætter for over 3.750 kr pr. måned eller mere, koster CloudSprout 375 kr. pr. måned, for et site der har over 3 Gb trafik koster det 150 kr. pr. måned.

Jeg syntes du skulle prøve CloudSprout, du kan tilmelde dig her: http://www.cloudsprout.dk/Tilmeld.html vi holder selvfølgeligt alle der er tilmeldt løbende orienteret efterhånden som vi får flere start sites og video guides.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)