Hej Amino! håbede lidt i ville hjælpe mig. Jeg vil gerne vide om det er lovligt at reklamere for firmaere på min sides gruppebilled, dvs. i toppen af siden. Jeg er den heldige indehaver af second hand fb store - drenge og second hand fb store - drenge - kbh. Begge sider har næsten 10.000 fans, som dagligt er inde og kigge, segmentet ligger mellem 15-25 årige drenge, og jeg tænker at dette må være noget værd. Det er ikke en gruppe uden aktivt, vi får omkring 1.000 nye medlemmer om måneden og folk er dagligt(ugentligt) inde og kigge på siden, enten for at sælge deres ting eller for at købe ting. Jeg er så ude efter hvad prisen på en annonce cirka ville være, det jeg havde i tankerne var et "låst" opslag som altid ligger øverst og et banner. Håber på i kan hjælpe mig! på den ene eller anden måde. håber ikke jeg har lagt det et forkert sted, er helt ny herinde. På forhånd tak. Mike Lambrecht |
Hej,
Jeg ville først prøve med et par alm. affiliate kampagner. Altså finde et par relevante kampagner og indsætte et banner eller deeplink til et produkt og så se, hvor mange penge du kan tjene på det.
Når den så har kørt i 1 måned og haft godt med visninger/klik/salg, så kan du se, hvor meget du har tjent og så er det noget i den stil, som du kan forvente, at en annoncør vil give.
Mvh