Hej, Har en Magento webshop, med SMTP extension.. og nu vil magento ikke sende ordrebekræftelses email til kunden eller til admin.. Har testet SMTP extension, og denne sender email. når jeg er inde i magento admin: Salg / Ordre => og trykker på "Send email", så får jeg fejlen : Udsendelse af ordremail fejlede. og der står (Ordrebekræftelsesmail er ikke sendt) ved Ordre nr. Jeg har kigget rundt.. men kan ikke rigtigt se, hvorfor den ikke vil sende emails nu.. Hvor skal jeg kigge for at rette dette..? eller er der en der hurtigt kan fikse det..? Lad mig vide |
Har en Magento webshop, med SMTP extension.
- mener du her at du har installeret en decideret SMTP -/Relay extension, eller at du benytter Magento std. mail funktioner?
- hvis du mener extension, har du så et link til extension, på eks. Magento Connect?
- har du evt. tilkøbt/koblet evt. SMTP Relay service provider/API mv?
Og nu vil magento ikke sende ordrebekræftelses email til kunden eller til admin.
- dvs. at det har virket før?
- hvad ændrede du for at det holdt op med at virke?
Har testet SMTP extension, og denne sender email.
- hvordan testet
Jeg har kigget rundt.. men kan ikke rigtigt se, hvorfor den ikke vil sende emails nu.
- se tidligere, i hvilket sammenhæng/handling, holdt det op med at virke, forudsat at det virkede tidligere?