Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udbydere

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 09-08-2007 15:57:19 Forfatter: corona
Nu bliver jeg altså lidt forvirret, først fraråder du mig at bruge et af de systemer man kan købe på qxl, som jo efter min forståelse er oscommerse, og så slutter du af med bla.a at anbefale mig et oscommerse system, men blot igennem et webbureau, hvor er lige forskellen, er det ikke det samme grundprogram med dansk sprogmodul.

Hej

Jeg er meget enig med dig Martin. Jeg har hjulpet kunder med en så simpel ting, som integration til ENGODSAG, det kunne deres egen udbyder af systemet ikke, og her taler vi om 2 stumper kode kopieret ind 2 forskellige steder i osCommerce.
Set fra mit synspunkt er vejledning og support på langt sigt vejen frem, jeg er der også imorgen, hvis kunden har problemer.

B-one og Surftown er også nævnt, det kan være ok, men lad da være at forvente supersupport til 9 kr pr md.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:22

www.itconcept.dk leverer en rigtig fornuftig løsning til webshop ejere - der er endivdere integration til e-conomic så på den måde slipper du for at lave extra arbejde i forbindelse med dit regnskab

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:42

Jeg har en liste over standard webshops og open source webshops som du måske kan finde nyttefuld... der står også lidt ting du skal overveje inden køb af webshoppen.... !

Lige et uddrag fra en af artiklerne, som er relevant for dette...

Her følger en liste over nogle ting man skal overveje inden valg af webshoppen.

• Integration af økonomisystem
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Standardløsninger
  • Tidsforbrug
  • Mulighed for udvidelser og opgraderinger
  • Mulighed for dansk valuta
  • Skal understøtte danske betalingssystemer
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48

Hej Githa

Jeg vil klart anbefale Dandomain, de har en super billig og stabil shopløsning. Med tiden har du mulighed for at udvide med flere moduler og funktioner.

Ift. søgermakiner er systemet også ganske godt, en af vores kunder, som sæler musikinstrumenter ligger nr. 1 på google med ordet "musikinstrumenter". Vi har lavet designet og implementeret det og i den forbindelse har det også været meget nemt at indsætte et helt nyt design i systemet.

Og som det sidste kan du få en gratis demo tilrådighed i 30 dage, så du lige kan få en fornemmelse af shoppen mange funktioner og muligheder.

Med venlig hilsen / Regards 

Henning Wraae
Art Director

Wølund & Wraae ApS
Design & Udvikling til Digital Kommunikation, Salg & Marketing

Øresundsvej 142A
DK-2300 København S.
Denmark

Tlf: +45 8871 4622
Dir: +45 2818 9843

www.wogw.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)