Jeg leger med tanken om at starte mig en webshop (som fritid) og er derfor igang med mange undersøgelser. Vil høre jer herinde, om I kan anbefale nogen bestemte webshop udbydere? Det må gerne være til en billig/rimelig pris, da jeg ikke har det "store" at gøre godt med i starten. Samtidig et overskueligt design for kunden. Hvor får man mest for sine penge, i forhold til funktioner der er med i prisen osv. Håber I kan hjælpe lidt. Mange hilsner Githa |
Webshop udbydere
De er begge 2 til at betale sig fra da de kører som lejesystemer, hvorved opstartsgebyret er minimal. Der findes flere firmaer der kører sådan, blandt andet www.easyflow.dk og www.goldenplanet.dk Hvis du ikke ønsker et helt standard system, så kan du enten gå til et bureau og få udviklet noget fra bunden, men det lyder ikke til du har budgettet til dette, og nok heller ikke behovet når du lige er ved at starte op. En helt tredje løsning kunne være at vælge et bureau som os, vi leverer en "standard" løsning som dog er modificerbar, den leveres samtidig med et hel unikt design. Prismæssigt ligger denne løsning sig mellem de helt standardiserede løsninger som dandomain og scannet, og så en helt specialopbygget løsning. Held og lykke med at vælge din leverandør, de fleste tilbyder en gratis prøveperiode - benyt dig af dette. |
Hej, jeg bruger Dandomain og er rimeligt tilfreds. Der er naturligvis begrænsninger, men det meste kan lade sig gøre og de har en fortrinlig support, der svarer hurtigt og forståeligt. |
Mette Osland Pedersen Ko og Ko - Økologi til børn
Økologiske basisvarer til ungerne
Jeg undrer mig lidt, når en bruger spørger om en billig løsning og man så anbefaler løsninger til flere hundrede kr. om måneden, når der er væstnlig billiger løsninger hvis du går ind på qxl under computer og IT, under webshop løsninger, her kan du købe en shop fra 99 og til flere tusind kroner, der bl.a. en til 199 kr ligenu incl. support til opsætning, så kan hoste fra 9 kr. om måneden bl.a. ved b-one eller suftdown. Løsninger der er til at betale sig fra og som man har råd til at eksperimentere med, jeg gør det selv og lige nu igang med at oprette en shop med indkøbskurv held og lykke |
Mvh Kronborg
|
|
du lyder til at have forstand på de dele, men kan du så forklare mig forskellen på løsningerne og hvorfor man skulle få mere succes med den ene løsning frem for den anden, jeg spørger fordi jeg selv er igang med at lave en shop, så jeg vil gerne have så meget information som mulig. Nu har jeg ikke tænkt mig selv at rode med koderne, da der er support på den løsning jeg har valgt, og ham der sælger lyder rimelig kompetent, men har du et godt argument for en anden løsning er jeg åben, for selvfølgelig vil jeg da gerne at det lykkes |
Mvh Kronborg
|
Nu bliver jeg altså lidt forvirret, først fraråder du mig at bruge et af de systemer man kan købe på qxl, som jo efter min forståelse er oscommerse, og så slutter du af med bla.a at anbefale mig et oscommerse system, men blot igennem et webbureau, hvor er lige forskellen, er det ikke det samme grundprogram med dansk sprogmodul. hvis jeg nu skulle fortryde det valg jeg har gjort, og f.eks. spurgte jer om at lave en webshop, hvor ligger i så prismæssigt, jeg ved godt at det altid vil være individuelt, men en rettesnor må i da have |
Mvh Kronborg
|