Jeg gider simpelthen ikke tygge mig igennem den ærke amerikanske side du har et affiliatelink til. Hvis dine visitkort svarer til det signal som kashcard.com sender, så tror jeg umiddelbart ikke de kort på noget plan er for mig, endsige jeg tror slet ikke de fanger an på det danske marked.
Det er altid rart at høre andre mennesker komme med positive input Lønne, men ''ærkeamerikansk'' eller ej, så er siden hverken lavet, drevet eller ejet af amerikanere - men af en Dansker og en Isralit! KashCards'' hovedfokus er det Asiatiske marked, men har også pæn success i USA.
Kashcards har 0.8% af deres marked i Danmark og får ordrer fra ganske store virkomheder pga deres gratis design service, gode kvalitet og billige pris.
Blandt andet derfor har de også en dansk livechat...
Siden er i øvrigt kun i ''prelaunch''
mode - og større opdateringe/tilpasninger/forbedringer er i vente indenfor en overskuelig fremtid.
Hvis jeg var Flemming gad jeg slet ikke sende samples ud til en kunde der upfront siger ''jeg kan næsten allerede sige nu, at jeg ikke kan lide dit produkt'' - lidt hovent efter min mening... men ok - der skal også være plads til en dårlig dag.
Jeg har på springende fodsål ikke tid til at gå helt i dybden med Kvaliteten, men de printer Offset på begge sider; 310GSM Art papir og laminerer med Matt Satin Laminate. Prisen for 1000 kort er:
1000 kort : 398kr
Fragt til DK : 185kr
Ialt : 728kr
Er du skrevet op på siden som ''
affiliate'' (det er gratis og tager 2 minutter) får du 25% komission tilbage - også på egne køb.
Således koster 1000 visitkort egentligt:
Kommision Tilbage: 99kr (25% af kortets pris)
Ialt : 629 kr. - Eller 0.62kr per kort.
Hvis noget kan producere et bedre kort, billigere og med de features, laminering og design service ( ikke bare via ''editoren'', men rigtige mennesker der laver dit design) så synes jeg - helt oprigtigt - at det er godt gået!
NB: Jeg kender personligt direktøren for selskabet og derfor er mit indlæg nok ''farvet'' deraf.
God Weekend alle sammen - også til dig Lønne