Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en gratis prøve af verdens bedste visitkort !

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 14:05
;o)

Ja ja, det har jeg set, men jeg stod af.....da det lignede noget for børn.

Kan du ikke selv forklare hvordan dine kort er høj kvalitet og Finske ikke er osv. Jeg er blevet lidt forvirret.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:26
Jeg savner også en eller anden forklaring (på dansk) på hvorfor disse kort er så super gode og tilsyneladende slår alt hvad der tidligere er set på det danske marked.
Jeg gider simpelthen ikke tygge mig igennem den ærke amerikanske side du har et affiliatelink til. Hvis dine visitkort svarer til det signal som kashcard.com sender, så tror jeg umiddelbart ikke de kort på noget plan er for mig, endsige jeg tror slet ikke de fanger an på det danske marked.
Men send mig da gerne en prøve; su kan finde min firmaadresse her: http://www.sixpointzero.com/da/om-os/kontakt

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 14:39
og en prøv til mig : stefan granholm, kildeagervej 23, 8382 hinnerup

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:40
Ja det lyder meget utroligt, men jeg kan - for nu at skille mig ud fra mængden - ikke hitte ud af hvordan jeg nogensinde kommer igang på din side, og slet ikke hvordan jeg får disse gratis prøver.

Du må meget gerne sende mig gratis vareprøver på min adresse: Mattias Skovhøj, Frejasvej 4, 6840 Oksbøl.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 7. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 00:05

Hejsa Mattias.

Kort kommer med posten de nærmeste dage.

For at komme i gang på side så blot tilmeld dig gratis og du er inde og kan bruge programet.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 06:15

Jeg forstår dig ikke - skal jeg lave dem på din side og så sender du vareprøven, eller sender du en vareprøve uden?

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:30
Hej Flemming

Nu er vi kollegaer http://www.laursen.kashcards.com/ jeg håber bare ikke folk bruger mit link - for jeg kan stadig ikke finde ud af at lave de skide kort på den side.

/Jesper

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:55
Jeg gider simpelthen ikke tygge mig igennem den ærke amerikanske side du har et affiliatelink til. Hvis dine visitkort svarer til det signal som kashcard.com sender, så tror jeg umiddelbart ikke de kort på noget plan er for mig, endsige jeg tror slet ikke de fanger an på det danske marked.

Det er altid rart at høre andre mennesker komme med positive input Lønne, men ''ærkeamerikansk'' eller ej, så er siden hverken lavet, drevet eller ejet af amerikanere - men af en Dansker og en Isralit! KashCards'' hovedfokus er det Asiatiske marked, men har også pæn success i USA.

Kashcards har 0.8% af deres marked i Danmark og får ordrer fra ganske store virkomheder pga deres gratis design service, gode kvalitet og billige pris.

Blandt andet derfor har de også en dansk livechat...

Siden er i øvrigt kun i ''prelaunch'' mode - og større opdateringe/tilpasninger/forbedringer er i vente indenfor en overskuelig fremtid.

Hvis jeg var Flemming gad jeg slet ikke sende samples ud til en kunde der upfront siger ''jeg kan næsten allerede sige nu, at jeg ikke kan lide dit produkt'' - lidt hovent efter min mening... men ok - der skal også være plads til en dårlig dag. 

Jeg har på springende fodsål ikke tid til at gå helt i dybden med Kvaliteten, men de printer Offset på begge sider; 310GSM Art papir og laminerer med Matt Satin Laminate. Prisen for 1000 kort er:

1000 kort     : 398kr

Fragt til DK  : 185kr 

MOMS        : 145kr

Ialt               :  728kr 

Er du skrevet op på siden som ''affiliate'' (det er gratis og tager 2 minutter) får du 25% komission tilbage - også på egne køb.

Således koster 1000 visitkort egentligt:

Kommision Tilbage:   99kr  (25% af kortets pris)

Ialt                        : 629 kr.  - Eller 0.62kr per kort. 

Hvis noget kan producere et bedre kort, billigere og med de features, laminering og design service ( ikke bare via ''editoren'', men rigtige mennesker der laver dit design) så synes jeg - helt oprigtigt - at det er godt gået!

NB: Jeg kender personligt direktøren for selskabet og derfor er mit indlæg nok ''farvet'' deraf.  

God Weekend alle sammen - også til dig Lønne

Tilmeldt 29. Apr 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:55
Dato: 10-08-2007 13:30:01 Forfatter: Laursen
Hej Flemming

Nu er vi kollegaer http://www.laursen.kashcards.com/ jeg håber bare ikke folk bruger mit link - for jeg kan stadig ikke finde ud af at lave de skide kort på den side.

/Jesper

Hej Jesper - følg nedenstående link - eller klik på ''HOW IT WORKS'' på forsiden. Der er 3 ''tutorial'' videoer. De to sidste forklarer hvordan du designer dit kort.

God fornøjelse!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)