Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uroen om Danske Bank ! - Mulighed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle kære Aminoer :)

Håber i har haft en god aften og aftenen har måske budt på nyheden om alt dette med Danske Bank og deres helt iorden, "efter min mening" abonnements ordning. 
Min tanke er egentlig lige lidt hurtig, hovedsageligt fordi jeg mindes jeg har hørt det var muligt, men skal da lige hører jer.

tanken var om der ikke findes en bank på nettet, som muligvis er helt gratis, tænker på os erhvervsfolk, som i forvejen skal havde en bank til overførsler og terminaler, det ville da være det smarteste hvis det eksisterede, sådan en open source konto, hvor der ikke var nogen mennesker, men kun en konto online, så man selv kunne flytte rundt med pengene.

Ved ikke helt om forklarignen er helt god, men jeg mener bare jeg har hørt om en bank online der har denne egenskab :) 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:41

Jess Vinsteen:
sådan en open source konto, hvor der ikke var nogen mennesker, men kun en konto online, så man selv kunne flytte rundt med pengene.

Er det er det som på godt dansk kaldes: Netbank :-)? De funktioner du efterlyser, findes i hvert fald der, og kræver som udgangspunkt ikke indblanding af en bankrådgiver. Eller vil du have automatiseret det endnu mere, så softwaren skal kunne tage stilling til låneansøgninger, overtræk o.lign.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43

Hej du :)
Min tanke var lidt et system, som helt uden indblanding fra mennesker kunne kontrollere overtræk, kontoér og automatisk indrapportering omkring skattemæssige informationer.

Tænker lidt Paypal er en mulighed :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)